دانلود NETworkManager 2020.1.0 – ابزار مدیریت حرفه‌ای شبکه در ویندوز

دانلود NETworkManager 2020.1.0 - ابزار مدیریت حرفه‌ای شبکه در ویندوز

 

دانلود NETworkManager

| ابزار مدیریت حرفه‌ای شبکه در ویندوز |

 

NETworkManager 2020.1.0 نام نرم افزاری جدید و قدرتمند در زمینه مدیریت شبکه در سیستم‌عامل ویندوز است که به واسطه آن، مدیران شبکه می‌توانن به مجموعه‌ای از ابزارهای پیشرفته و حرفه‌ای برای مدیریت و کار با تنظیمات شبکه در سیستم دسترسی داشته باشند. این ابزار، مختص افرادی است که در مراکز اداری، سازمان‌ها و … در واحد فناوری اطلاعات مشغول به فعالیت بوده و به دنبال ابزاری هستند که بتواند مجموعه‌ای از امکانات کاربردی در زمینه‌های مختلف را به اختیار آنان بگذارد. این برنامه، دارای یک رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند است که در بخش سمت چپ خود، مجموعه‌ای از امکانات کاربردی و حرفه‌ای را جای داده که در هر زمان می‌توانید با بهره‌گیری از آنان به تنظیمات پیشرفته شبکه خود دسترسی داشته باشید.

با استفاده از این ابزار، شما همواره می‌توانید نمایی زنده از وضعیت شبکه را مشاهده کرده و به اطلاعاتی همچون آی‌پی‌ها، پورت‌ها و … دسترسی داشته و در هر زمان وضعیت پاسخگویی سرورها را مورد بررسی قرار دهید. پیشنهاد ما به شما افراد حرفه‌ای در زمینه مدیریت شبکه این است که ابزار فعلی را دانلود کرده و از امکانات فوق‌العاده آن در این زمینه به خوبی بهره ببرید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار NETworkManager را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار NETworkManager :

– دارا بودن داشبورد حرفه‌ای و پیشرفته برای مدیریت اطلاعات، پهناد باند و …

– امکان مدیریت شبکه‌های بیسیم، کانال‌ها و …

– قابلیت اسکن آی‌پی و پورت

– امکان پینگ گرفتن از آی‌پی‌ها

– امکان بررسی دی‌ان‌اس آدرس‌ها

– توانایی دسترسی ریموت به سیستم‌ها

– دارا بودن ابزارهای PuTTY, TigerVNC, SNMP و …

– قابلیت هو ایز (Whois) گرفتن از دامنه‌ها

– بررسی اتصال‌ها و …

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

NETworkManager.cover  300x218 - دانلود NETworkManager 2020.1.0 - ابزار مدیریت حرفه‌ای شبکه در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 6.23 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR