دانلود DISM Tool 2.6 – کار با ایمیج‌های ویندوز و دستکاری آن‌ها

دانلود DISM Tool 2.6 - کار با ایمیج‌های ویندوز و دستکاری آن‌ها

 

دانلود DISM Tool

| کار با ایمیج‌های ویندوز و دستکاری آن‌ها |

 

DISM Tool 2.6 نام یک ابزار جدید، رایگان و متن‌باز برای کار با DISM در یک محیط گرافیکی و گویا برای کاربران حرفه‌ای در ویندوز است. همانطور که احتمالا می‌دانید، DISM ابزاری پیش‌فرض در ویندوز است که به کاربران این امکان را می‌دهد که بتوانند با ایمیج‌های ویندوز کار کنند. از مدیریت دیتای موجود در آن (شامل برنامه‌های از پیش نصب شده، آپدیت‌ها، درایورها و …) گرفته تا ارتقا و یا اعمال هرگونه تغییر در آن از جمله‌ای اصلی‌ترین قابلیت‌های این ابزار است. از آنجا که DISM یک ابزار تحت خط فرمان است، کار با آن برای کاربران مبتدی سخت بوده و بیشتر افراد حرفه‌ای تر از آن استفاده می‌کنند. اما اگر شما به دنبال راهی برای استفاده‌ی ساده و آسان از این ابزار هستید، پیشنهاد می‌کنیم این نرم افزار جدید و کاربردی را از دست ندهید.

ابزار Dism یا “Deployment Image Servicing and Management” یک ابزار بسیار کارآمد در سیستم‌های عامل ویندوز است که به مدیران سیستم و تکنیسین‌ها امکان مدیریت و تعمیر تصاویر نصب ویندوز را فراهم می‌کند. این ابزار با ویژگی‌های منحصر به فرد خود به مدیران اجازه می‌دهد ایمیج‌هایی که برای نصب ویندوز استفاده می‌شوند را بهبود، تنظیم و تعمیر کنند. با استفاده از ابزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود در دسترس شما کاربران عزیز قرار خواهیم داد، کار با DISM از همیشه ساده و آسان‌تر خواهد بود. هم اکنون می توانید نرم افزار DISM Tool را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار DISM Tool :

– امکان فراخوانی ایمیج ویندوز، اضافه کردن آپدیت به آن، اکسپورت محتوا، مشاهده لیست پکیج‌ها، درایورها، نوع سازگاری، Mount/Unmount ایمیج‌ها، چک و ترمیم ایمیج‌ها، نمایش اطلاعات، قابلیت diskpart و …

– جایگزین بسیار مناسب برای دستورات پرتکرار DISM

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

DISM Tool.cover1  300x181 - دانلود DISM Tool 2.6 - کار با ایمیج‌های ویندوز و دستکاری آن‌ها DISM Tool.cover2  300x181 - دانلود DISM Tool 2.6 - کار با ایمیج‌های ویندوز و دستکاری آن‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.18 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR