دانلود PDF Anti-Copy Pro 2.5.2.4 + Portable – نرم افزار محافظت از فایل های PDF

دانلود PDF Anti-Copy 1.0 + Portable - نرم افزار محافظت از اسناد PDF

 

دانلود PDF Anti-Copy

| نرم افزار محافظت از اسناد PDF |

 

PDF Anti-Copy Pro 2.5.2.4 + Portable نام یک نرم افزار جدید و کاربردی، به منظور محافظت از محتویات اسناد PDF است. همانطور که می‌دانید، فایل‌های PDF کاربرد ویژه‌ای در محیط‌های اداری، دولتی، آموزشی و … دارند. اگر شما نیز در طول روز با سند‌های متعدد و محرمانه‌ای سر و کار دارید، بهتر است که امنیت فایل‌های PDF خود را به شکلی ویژه تامین کنید. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما آماده کرده‌ایم، قادر است از امکان کپی شدن محتویات اسناد و یا تبدیل آنان به فرمت‌‌های قابل ویرایش جلوگیری نمیاد.

با استفاده از فرآیند پردازش پیشرفته‌ی فایل‌های PDF به کمک PDF Anti-Copy، اسناد شما توسط نرم افزارهای PDFخوان به راحتی قابل مشاهده خواهد بود. اما امکان تبدیل آن به فرمت‌های قابل ویرایش و یا کپی‌برداری از محتویات آن وجود نخواهد داشت. برخلاف نرم افزارهای مرسوم که بر روی فایل‌های PDF رمزگذاری می‌کنند، این نرم افزار چنین محدودیت‌هایی را ایجاد نمی‌کند، به جای آن، از امکان کپی‌برداری محتویات آن جلوگیری خواهد شد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار PDF Anti-Copy را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار PDF Anti-Copy :

– محافظت از محتویات فایل‌های PDF

– جلوگیری از کپی‌برداری اطلاعات محرمانه

– جلوگیری از تبدیل فرمت‌ PDF به فرمت‌های قابل ویرایش

– رابط کاربری بسیار زیبا و ساده

– اعمال محدودیت برای کپی‌برداری و یا تبدیل فرمت فایل‌های PDF

– عدم اعمال رمز و پسورد بر روی فایل‌ها

– جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی

– به اشتراک‌گذاری ساده اسناد

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 14/21 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR