دانلود Advanced SystemCare Pro 17.2.0.191 / Ultimate 16.6.0.101 Final + Portable – نرم افزار بهینه سازی قدرتمند

دانلود Advanced SystemCare Pro 14.3.0.239 / Ultimate 14.3.0.171 Final + Portable - نرم افزار بهینه سازی قدرتمند

 

دانلود Advanced SystemCare Pro

| نرم افزار بهینه سازی قدرتمند |

 

Advanced SystemCare Pro 17.2.0.191 / Ultimate 16.6.0.101 Final + Portable سرعت , کارایی و عملکرد ویندوز معمولا پس از گذشت مدتی از بین رفته و ویندوز کند میشود که دلایل مختلفی ممکن است داشته باشد که نمی توان به راحتی تمام آنها را شناسایی کرد. نرم افزار Advanced SystemCare یکی از کاربردی ترین نرم افزار های این زمینه می باشد که به تنهایی می توانید بسیاری از مشکلات ویندوز را یافته و از بین ببرد.

برنامه Advanced SystemCare Pro علاوه بر بهینه سازی ویندوز قابلیت ضد جاسوسی دارد که یکی از مهم ترین دلایل کاهش سرعت اینترنت می باشد. با کمک این نرم افزار می توانید با سرعت چند برابر سرعت disk defragmenter ویندوز به بهینه سازی فضاهای هدر رفته هارد دیسک بپردازید که این روش هم باعث افزایش سرعت جابجایی فایل ها در هارد و هم باعث افزایش فضای خالی هارددیسک م یشود. هم اکنون میتوانید آخرین نسخه نرم افزار Advanced SystemCare Pro را از سایت یاس دانلود با لینک مستقیم دانلود کنید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Advanced SystemCare Pro :

– جلوگیری از ورود نرم افزار های جاسوسی
– کارکرد اتوماتیک در پس زمینه ویندوز
– بهینه سازی سرعت اینترنت
– محیطی کاربری ساده و جذاب
– جلوگیری از کند شدن ویندوز
– بالا بردن کارایی ویندوز
– بهینه سازی هارددیسک
– بهینه سازی رجیستری

– و …

 

تصویری از محیط نرم افزار:

 

Free Advanced SystemCare Pro 13 300x204 - دانلود Advanced SystemCare Pro 17.2.0.191 / Ultimate 16.6.0.101 Final + Portable - نرم افزار بهینه سازی قدرتمند

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– بعد از نصب نرم افزار، باید محتوای فولدر Crack رو کپی، و جایگزین فایل اصلی نرم افزار (در پوشه اصلی نصب) بفرمایید.

تفاوت نسخه‌ها:

–  نسخه Ultimate دارای آنتی ویروس هستش.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 64~125 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR