دانلود Internxt Drive 1.9.6 – فضای ابری رایگان برای ویندوز

دانلود Internxt Drive 1.9.6 - فضای ابری رایگان برای ویندوز

 

دانلود Internxt Drive

| فضای ابری رایگان برای ویندوز |

 

Internxt Drive 1.9.6 نام یک سرویس رایگان، متن‌باز و کاربردی به منظور ذخیره‌سازی اطلاعات در فضای ابری است. این برنامه، تا 10 گیگابایت فضای ابری رایگان را در دسترس قرار می‌دهد تا کاربر بتواند اطلاعات مورد نظر خود را به شکلی امن در آن قرار دهد و بعدتر در پلتفرم‌های مختلف به آن دسترسی داشته باشید. این برنامه، ابزاری است که به شما اجازه می‌دهد بتوانید اطلاعات خود را به شکل مستقیم در حساب ابری خود آپلود کنید. این نرم افزار مجهز به یک رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند است که با مصرف بهینه‌ی منابع سخت افزاری، یکی از بهترین کلاینت‌های موجود در بین سیستم‌های ابری به شمار می‌رود.

این نرم افزار، یکی از امن‌ترین سرویس‌های ابری برای فایل‌ها و تصویر است که با تمرکز بر حریم خصوصی، کاربران را قادر می‌سازد که بتوانند در نهایت سهولت و سادگی، اطلاعات خود را در فضای ابری آپلود کنید و در هر دیوایسی بتوانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. اطلاعات کاربر، پیش از ترک دستگاه به شکلی امن رمزنگاری می‌شود؛ از این روی شما می‌توانید با اطمینان خاطر اطلاعات دلخواه خود را در فضای ابری قرار دهید. این سرویس، برای کارکرد به یک حساب کاربری رایگان نیاز دارد که بعد از ساخت آن می‌توانید از طریق این اپ به حساب خود وارد شده و به سادگی اطلاعات خود را مدیریت نمایید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Internxt Drive را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Internxt Drive :

– رمزنگاری اطلاعات در حین آپلود در فضای ابری

– دارا بودن فضای 10 گیگابایتی رایگان برای هر حساب کاربری

– امنیت بسیار بالا و قابلیت دسترسی‌پذیری در دیوایس‌های مختلف موبایل، دسکتاپ و …

– امکان دسته‌بندی و مدیریت آسان اطلاعات در فضای ابری

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Internxt Drive.cover2  300x175 - دانلود Internxt Drive 1.9.6 - فضای ابری رایگان برای ویندوز Internxt Drive.cover1  300x266 - دانلود Internxt Drive 1.9.6 - فضای ابری رایگان برای ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 70 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR