چت بات هوش مصنوعی پای؛ Pi.Ai بدون نیاز به ثبت‌نام و رایگان!

چت بات هوش مصنوعی پای؛ Pi.Ai بدون نیاز به ثبت‌نام و رایگان!

چت بات هوش مصنوعی پای

| Pi.Ai بدون نیاز به ثبت‌نام و رایگان! |

 

در این مطلب از سایت یاس دانلود، قصد معرفی یک سرویس جدید هوش مصنوعی را داریم که می‌تواند بدون نیاز به ثبت‌نام هم در مواقع لازم به شما کمک کند. همانطور که می‌دانیم، چت جی پی تی (ChatGPT) و امکانات فوق‌العاده‌ی آن، سبب شده که انجام بسیاری از کارها را به هوش مصنوعی بسپاریم و قدرت بالای این چت بات‌ها، اعتماد بسیاری از ما را به خود جلب کرده است. در این مطلب از سایت یاس دانلود، برای شما عزیزان یک چت بات جدید و رایگان را معرفی می‌کنیم که بدون نیاز به ثبت نام هم می‌توانید شروع به صحبت با آن کنید.

چت بات هوش مصنوعی پای، یکی از جدیدترین دستیارهای هوش مصنوعی است که امکانات جامع و کاملی را در خود دارد. مثل همیشه، از این چت بات می‌توانید هرگونه سوال را مطرح کرده و پاسخ‌هایی دقیق را از آن دریافت کنید. Pi Ai یک هوش مصنوعی جدید است که با یک مجموعه دیتای بسیار بزرگ از مکالمات انسان آموزش دیده و می‌تواند به بسیاری از سوالات شما در حوزه پزشکی، علمی، اخبار، برنامه‌نویسی و … پاسخ دهد. برخلاف دیگر چت بات ها که ثبت نام آن‌ها نیازمند شماره مجازی، مشکلات تخریم و … است، این چت بات بدون نیاز به ثبت نام حتی آماده‌ی استفاده است. هم اکنون می توانید این آموزش مفید را در ادامه مطلب دنبال فرمایید.

 

 

 

از طریق آدرس Pi.Ai به چت بات هوش مصنوعی پای وارد شده و شروع به استفاده از آن کنید.

Pi Ai1 300x139 - چت بات هوش مصنوعی پای؛ Pi.Ai بدون نیاز به ثبت‌نام و رایگان!

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

Pi Ai2 300x139 - چت بات هوش مصنوعی پای؛ Pi.Ai بدون نیاز به ثبت‌نام و رایگان!

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

Pi Ai3 300x139 - چت بات هوش مصنوعی پای؛ Pi.Ai بدون نیاز به ثبت‌نام و رایگان!

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR