دانلود PerfectTUNES R3.3 v3.3.0.1 – نرم افزار مدیریت آلبوم‌های موسیقی

دانلود PerfectTUNES R3.3 v3.3.0.1 - نرم افزار مدیریت آلبوم‌های موسیقی

 

دانلود PerfectTUNES

| نرم افزار مدیریت آلبوم‌های موسیقی |

 

PerfectTUNES R3.3 v3.3.0.1 نام یک محصول نرم افزاری جدید و کاربردی به منظور مدیریت آلبوم‌های موسیقی است که کاربر به کمک آن می‌تواند مجموعه فایل‌های صوتی مورد علاقه خود را به شکلی ساده و آسان مدیریت و سازماندهی کند. ساماندهی به آلبوم‌های موسیقی که به صورت دیجیتالی در سیست نگهداری می‌کنید، عموما کاری سخت و دشوار است که زمان زیادی را هم از شما می‌گیرد. به عنوان مثال افراد علاقه‌مند به جمع‌آوری فایل‌های صوتی نسبت به نداشتن کاور گرافیکی در موزیک‌ها حساسیت داشته و ترجیح می‌دهند که کلیه اثرها دارای کاور رسمی باشند. علاوه بر این، مرتب کردن آلبوم‌ها، نبود فایل تکراری در بین آن‌ها و … از جمله دیگر مشکلاتی است که افراد علاقه‌مند به این حوزه با‌ آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، امکانی را فراهم می‌:ند تا بتوانید کلیه مشکلات این‌چنینی در حین مدیریت آلبوم‌های موسیقی را برطرف کنید. با این برنامه شما می‌توانید بدون نیاز به صرف مدت زمان طولانی برای انجام اینگونه کارها، بسیاری از فرآیندهای نام‌برده را در نهایت سادگی به انجام برسانید تا نتیجه آن به شکلی ایده‌آل و مطابق با نیاز و سلیقه شما باشد. هم اکنون می توانید نرم افزار PerfectTUNES را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار PerfectTUNES :

– امکان اضافه کردن خودکار کاور آلبوم‌های موسیقی

– قابلیت ویرایش کردن تگ فایل‌های صوتی

– امکان برطرف کردن ارورها در حین ریپ دیسکهای صوتی

– از بین بردن فایل‌های تکراری

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

PerfectTUNES.cover1  300x260 - دانلود PerfectTUNES R3.3 v3.3.0.1 - نرم افزار مدیریت آلبوم‌های موسیقی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 26 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR