دانلود Raylib Technologies rIconPacker 3.0 x64 – نرم افزار پک/آنپک آیکون

دانلود Raylib Technologies rIconPacker 3.0 x64 - نرم افزار پک/آنپک آیکون

 

دانلود Raylib Technologies rIconPacker

| نرم افزار پک/آنپک آیکون |

 

Raylib Technologies rIconPacker 3.0 x64 نام یک ابزار جدید، کاربردی و قدرتمند در زمینه‌ی پک / آنپک آیکون است که می‌توان از آن برای استخراج آیکون از هرنوع فایل در ویندوز استفاده کرد. با این برنامه شما می‌توانید فایل‌های آیکون را Pack/Unpack کنید، فایل‌های ICO/ICNX را لود و کلیه محتوای گرافیکی آن را ببینید. علاوه بر این، شما می‌توانید فایل‌های گرافیکی در فرمت‌های BMP/PNG/QOI و … را نیز در حیط برنامه استفاده و با آن‌ها آیکون‌هایی استاندارد در اندازه‌های دلخواه بسازید.

این نرم افزار در واقع یک ابزار کاربردی و مفید برای کار با آیکون‌ها، پک/آنپک، تبدیل آیکون به تصویر و برعکس است که می‌توانید بسته به نیاز خود آن را مورد استفاده قرار دهید. تنها کافی‌ست که تصاویر خود را در این برنامه وارد کرده و با چند کلیک ساده و سریع، از آن خروجی دلخواه خود را بگیرید. این نرم افزار مجهز به یک رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند است که شما می‌توانید از آن نهایت استفاده را داشته باشید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار rIconPacker را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار rIconPacker :

– پشتیبانی از تمپلیت‌های Windows, macOS, Favicon, Android, iOS

– امکان پک کردن آیکون فایل‌ها در قالب ICO/ICNS

– امکان تولید خودکار سایزهای آیکون

– امکان تبدیل فایل ICO به PNG

– امکان ساخت آیکون با تصاویر BMP, JPG, PNG و …

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Raylib Technologies rIconPacker.cover1  300x285 - دانلود Raylib Technologies rIconPacker 3.0 x64 - نرم افزار پک/آنپک آیکون Raylib Technologies rIconPacker.cover2  300x285 - دانلود Raylib Technologies rIconPacker 3.0 x64 - نرم افزار پک/آنپک آیکون

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 400 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR