دانلود Advanced XLS Converter 7.19 – نرم افزار تبدیل فایل های اکسل

دانلود Advanced XLS Converter 7.19 - نرم افزار تبدیل فایل های اکسل

 

دانلود Advanced XLS Converter

| نرم افزار تبدیل فایل های اکسل|

 

Advanced XLS Converter 7.19 سریع ترین، آسان ترین و مقرون به صرفه ترین روش برای تبدیل فایل های اکسل (XLS، XLSX و XLSM) به تعداد زیادی از فرمت ها از جمله DBF، TXT، HTML، XML، CSV، SQL و RTF را بدون نیاز به نصب مایکروسافت اکسل فراهم می کند. برای استفاده از این ابزار لازم است تا فقط یک فایل را به عنوان ورودی انتخاب، فرمت خروجی و مقصد را مشخص کنید و به این شکل در چند ثانیه یا کمتر پرونده ای جدید داشته باشید. برای ارسال پایگاه داده به وب، XLS را به DBF یا HTML تبدیل کنید. این نرم افزار دارای یک الگوریتم تبدیل فوق العاده سریع است که برای دستیابی به پرونده های XLS بزرگ، بدون ایجاد اختلال و کندی، بهینه سازی شده است.

این ابزار کاملا هوشمند و دقیق عمل می کند و می داند که چگونه فایل اکسل را به سایر فرمت ها تبدیل کند که ساختار و داده ها به درستی به پرونده جدید منتقل شوند. قبل از تبدیل فایل بارگذاری شده می توانید پیش نمایش آن را مشاهده، داده ها را بر اساس ستون ها مرتب، از فیلتر ها استفاده، نام، اندازه و نوع ستون ها را ویرایش و ابزار جستجو برای یافتن موارد تکراری استفاده کنید. با استفاده از Advanced XLS Converter می توانید XLS را به بیش از 10 نوع فایل از جمله dBase III / IV، Visual FoxPro، فایل های متنی، HTML، Clipper / Foxpro PRG، CSV، SQL، RTF تبدیل کنید.

 

 

 

ویژگی های Advanced XLS Converter:

– تبدیل فایل های XLS به طیف وسیعی از فرمت ها
– حفظ داده ها و ساختار اصلی فایل پس از تبدیل فرمت
– امکان مرتب سازی داده های جدول
– پشتیبانی از ویندوز XP، Vista، 7، 8، 8.1 و 10 (32 و 64 بیتی)
– دارای رابط کاربری گرافیکی و خط فرمان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود Advanced XLS Converter 7.19 - نرم افزار تبدیل فایل های اکسل



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

پس از نصب برنامه محتویات فولدر Crack (در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید قرار دارد) را در محل نصب آن کپی کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR