دانلود Microsoft Skype For Business Server 2019 – راه‌اندازی سرور اختصاصی اسکایپ

دانلود Microsoft Skype For Business Server 2019 - راه‌اندازی سرور اختصاصی اسکایپ

 

دانلود Microsoft Skype For Business Server 2019

| راه‌اندازی سرور اختصاصی اسکایپ |

 

Microsoft Skype For Business Server 2019 نام یک محصول نرم افزاری جدید است که پس از خریداری کمپانی اسکایپ (Skype) توسط مایکروسافت (Microsoft) در سال 2011 عرضه می‌گردد. کمپانی مایکروسافت پس از مناسب دیدن شرایط برای پیام‌رسان محبوب و قدرتمند اسکایپ، اقدام به خریداری آن کرد و اکنون سعی بر آن دارد تا ضمن جذب مخاطبین بیشتر برای این شرکت، سرویس‌های جدیدی را نیز به امکانات پیشین اسکایپ اضافه کند.مایکروسافت اسکایپ جدید، نسخه‌ای جدید برای سرویس مایکروسافت لینک (Microsoft Lync) است که با عمری نسبتا کوتاه، جای خود را به اسکایپ بیزنس داد. این محصول نرم افزاری جدید و قدرتمند، امکانات و زیرساخت‌هایی را برای کسب و کارها فراهم می‌سازد تا بتوان به نیازهای پیام‌رسانی فوری، مکالمه صوتی و تصویری آنان پاسخ داد.

با استفاده از این سرویس قدرتمند، مدیران آی‌تی در سازمان‌ها می‌توانند سرور اختصاصی خود را برای برقراری ارتباط مدیران سازمان از هر نقطه از جهان ایجاد نمایند. به بیان دیگر، این سرویس امکانی را مهیا می‌کند تا بتواند بدون نیاز به هزینه‌های هنگفت، یک سرور اختصاص مایکروسافت اسکایپ را راه‌اندازی کرد و به صورت درون شبکه از مزایای مکالمه صوتی و تصویری آن بهره برد. هم اکنون می توانید نرم افزار Microsoft Skype For Business Server 2019 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Microsoft Skype For Business Server 2019 :

– امکان برگذاری جلسات آنلاین به صورت صوتی و تصویری با قابلیت به اشتراک‌گذاری فایل‌ها

– توانایی مکالمه صوتی، تصویری و متنی از هر نقطه‌ای از دنیا

– امکان راه‌اندازی سرور ویدیو کنفرانس

– قابلیت کار بر روی ارائه‌های پاورپوینت به صورت گروهی

– فراهم‌سازی امنیت فوق‌العاده در برگذاری جلسات تیمی

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Microsoft Skype For Business Server 2019.cover1  300x134 - دانلود Microsoft Skype For Business Server 2019 - راه‌اندازی سرور اختصاصی اسکایپ

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

برای اطلاع از سیستم مورد نیاز کلیک کنید …

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 1.70 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR