دانلود Mechvibes 2.3.0 – نرم افزار اختصاص دادن صدای صفحه کلید مکانیکی به دکمه‌های کیبورد

دانلود Mechvibes 2.3.0 - نرم افزار اختصاص دادن صدای صفحه کلید مکانیکی به دکمه‌های کیبورد

 

دانلود Mechvibes

| نرم افزار اختصاص دادن صدای صفحه کلید مکانیکی به دکمه‌های کیبورد |

 

Mechvibes 2.3.0 نام یک ابزار جدید و رایگان به منظور اختصاص دادن صدای صفحه کلید مکانیکی به دکمه‌های کیبورد است که کاربر به کمک آن می‌تواند به صفحه کلید خود، صدای کیبوردهای مکانیکی را بدهد. با استفاده از این برنامه، کاربر می‌تواند کیبورد استاندارد و یا لپ تاپ خود را به گونه‌ای تنظیم کند که هر کلید از آن، یک صدای منحصر به فرد از کیبوردهای مکانیکی داشته باشد. با وجود اینکه کیبوردهای مکانیکی یک گزینه مناسب برای گیمرها هستند، اما بسیاری بر این باورند که اینگونه صفحه کلیدها برای هر نوع کاربردی مناسب هستند. از همه مهم‌تر اینکه در کنار راحتی خاص، صدای منحصر به فردی از هر کدام از کلیدها شنیده می‌شود که این موضوع در نوع خود جالب توجه است.

با این برنامه شما می‌توانید صداهای مکانیکی را تنها با یک کلیک بر روی دکمه مورد نظر خود اعمال کنید. رابط گرافیکی این برنامه تا حد امکان ساده طراحی شده و در نمای اولیه آن، شما می‌توانید صفحه کلید خود را به صورت مجازی ببینید. در ادامه با گزینش هریک از دکمه‌ها، این امکان برایتان مهیاست که بتوانید صدای مورد نظر خود را به کلیدها اضافه کنید تا با هر بار فشردن آن، صدای مورد نظر پخش شود. هم اکنون می توانید نرم افزار Mechvibes را از سایت یاس دانلود را دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های نرم افزار Mechvibes :

– امکان اختصاص دادن صدای کیبوردهای مکانیکی به دیگر کیبوردها

– مناسب برای صفحه کلیدهای استاندارد و یا لپ تاپ

– دارا بودن ده‌ها صدای آماده شده از قبل

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Mechvibes.cover1  300x169 - دانلود Mechvibes 2.3.0 - نرم افزار اختصاص دادن صدای صفحه کلید مکانیکی به دکمه‌های کیبورد

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 64.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR