دانلود بازی کم حجم The Treasures of Montezuma 5 برای کامپیوتر

دانلود بازی کم حجم The Treasures of Montezuma 5 برای کامپیوتر

 

دانلود بازی The Treasures of Montezuma 5 برای کامپیوتر

| بازی ردیف کردن الماس هایی در اعماق معبد باستانی |

 

The Treasures of Montezuma 5 بازی کم حجم جدیدی در سبک فکری و پازلی می باشد که در سال 2015 توسط Alwar ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. یک ماجراجویی هیجان انگیز از تطبیق انواع الماس های معبد باستانی ! در این بازی سفری هیجان انگیز به جنگل Aztecs خواهید داشت ، جایی که یک گنج قیمتی در زیر یک معبد باستانی دفن شده است. اگر شما هم از طرفداران بازی های Match 3 باشید ، The Treasures of Montezuma 5 برایتان بسیار جذاب و هیجان انگیز خواهد بود.

آیا برای ورود به این دنیای هیجان انگیز و پرده برداری از قدرت هایی ماورایی جواهرات آمادگی دارید؟ شما همواره می توانید در پی افزایش امتیازها بوده و با به دست آوردن مواد منفجره ، بسیاری از پازل ها را در زمانی کوتاه تر پشت سر بگذراید. کسب ده ها تن از دستاوردهای لذت بخش و همچنین پشت سر گذاشتن مرحله ها و پازل های در هم پیچیده ، شما را تا مدت ها با خود سرگرم خواهند کرد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی The Treasures of Montezuma 5 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

The Treasures of Montezuma 51 The Treasures of Montezuma 52

 

The Treasures of Montezuma 53 The Treasures of Montezuma 54

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP/Vista/Win7/Win8
CPU: 1.4 GHz
RAM: 514 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 150 MB

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 61 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR