دانلود Gilisoft AI Toolkit 8.2 – مجموعه ابزارهای کاربردی هوش مصنوعی

دانلود Gilisoft AI Toolkit 6.3 - یکپارچه‌سازی ابزارهای هوش مصنوعی با جریان‌های کاری

 

دانلود Gilisoft AI Toolkit

| مجموعه ابزارهای کاربردی هوش مصنوعی |

 

Gilisoft AI Toolkit 8.2 نام یک بسته نرم افزاری جدید، کاربردی و مجهز به ده‌ها امکانات مفید و موثر برای افراد فعال در حوزه‌‌های مختلف کسب و کار است. با این پکیج نرم افزاری جدید، شما به راحتی می‌توانید تکنولوژی هوش مصنوعی (AI) را در جریان‌های کاری خود ادغام کنید و بهره‌وری کارها را بالا ببرید. این نرم افزار یک بسته‌ی جامع و کامل برای کسانی است که نیاز دارند امکانات جذاب هوش مصنوعی را در کارهای روزمره‌ی خود به کار بسته و نتایجی شگفت‌انگیز را در خروجی کارها داشته باشند. این برنامه به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید چت‌بات‌های هوش مصنوعی، تشخیص متن از روی عکس (OCR)، تبدیل متن به صدا (TTS)، تشخیص صدا (ASR) را در جریان‌های کاری خود ادغام کرده و از این ابزارها نهایت استفاده را ببرید.

همانطور که می‌أانیم، این روزها هوش مصنوعی (AI)، به عنوان یک مبحث بسیار جذاب و داغ در محافل تکنولوژی مطرح است. بسیاری افراد صرف‌نظر از رشته تحصیلی خود نسبت به این دستاورد جذاب تکنولوژی علاقه نشان داده‌اند. از آنجا که این فناوری می‌تواند در زمینه‌های مختلف مفید و کاربردی واقع شود، استفاده از آن منحصر به یک زبان و یا حیطه‌ی کاری خاص نیست. بنابراین اگر که شما نیز نسبت به ابزارهای هوش مصنوعی علاقه‌مند هستید و می‌خواهید که این ابزارها را در محیط و یا جریان‌های کاری خود ادغام و یکپارچه کنید، توصیه می‌کنیم این بسته نرم افزاری پرامکانات را از دست ندهید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Gilisoft AI Toolkit را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Gilisoft AI Toolkit :

– امکان دسترسی ساده و سریع به چت‌بات‌های هوش مصنوعی (نظیر چت جی پی تی)

– ارائه بهترین دستورات کاربردی برای پرسش از ChatGPT

– امکان تبدیل کردن صدا به متن

– تبدیل متن به صوت

– قابلیت تشخیص متن از روی عکس (OCR)

– قابلیت حذف کردن واترمارک از روی تصاویر

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

Gilisoft AI Toolkit.cover1  300x195 - دانلود Gilisoft AI Toolkit 8.2 - مجموعه ابزارهای کاربردی هوش مصنوعی Gilisoft AI Toolkit.cover2  300x210 - دانلود Gilisoft AI Toolkit 8.2 - مجموعه ابزارهای کاربردی هوش مصنوعی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 14 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR