دانلود بازی Mario vs. Donkey Kong برای PC

دانلود بازی Mario vs. Donkey Kong برای PC

 

دانلود بازی Mario vs. Donkey Kong برای کامپیوتر

| بازی ماریو در برابر دانکی کونگ |

| نسخه VENOM |

 

نسخه کم‌حجم Mario vs. Donkey Kong – v1.0.1 + Switch Emulators اضافه شد…

Mario vs. Donkey Kong بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن و پازلی می باشد که در سال 2024 توسط Nintendo ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. ماریو یکی از مشهورترین کاراکترهای بازی ویدیویی است که توسط شرکت نینتندو ابداع شده است. او به عنوان قهرمان اصلی در سری بازی‌های “سوپر ماریو” شناخته می‌شود. ماریو با استفاده از قدرت‌ها و مهارت‌های خاص خود، در تلاش است تا پرنسس افسانه‌ای را از دست دشمنان خطرناک خود نجات دهد. ماریو یک شخصیت دوست‌داشتنی و شجاع است که در سفرهای ماجراجویانه خود در دنیای خیالی قلمروهای مختلف را می‌پیماید.

بازی ماریو در برابر دانکی کونگ، یک عنوان بازسازی شده از بازی محبوبی با همین نام است که اولین بار در سال 2004 منتشر شد و اکنون، شاهد عرضه جدیدترین نسخه‌ی این بازی مخصوص کنسول نینتندو سوئیچ هستیم. در این مطلب، این نسخه از بازی را به همراه شبیه‌ساز آن به صورت فشرده شده در اختیار شما قرار می‌دهیم که به صورت کرک شده آماده‌ی بازی است. این بازی، مجموعا 130 مرحله جذاب و سرگرم‌کننده دارد که در آن، شما این فرصت را دارید که از تجربه دوباره ماریو در برابر دانکی کونگ لذت ببرید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Mario vs. Donkey Kong را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Mario vs. Donkey Kong1 300x169 - دانلود بازی Mario vs. Donkey Kong برای PC Mario vs. Donkey Kong2 300x169 - دانلود بازی Mario vs. Donkey Kong برای PC

 

Mario vs. Donkey Kong3 300x169 - دانلود بازی Mario vs. Donkey Kong برای PC Mario vs. Donkey Kong4 300x169 - دانلود بازی Mario vs. Donkey Kong برای PC

 

تریلر بازی Mario vs. Donkey Kong :

 

 



مهرگان آی‌تی


FitGirl Repack Features:

Based on scene Mario_vs_Donkey_Kong_NSW-VENOM scene ISO release: v-mario_vs_donkey_kong.xci (1,996,488,704 bytes)
Mario_vs_Donkey_Kong_Update_v1.0.1_NSW-VENOM (25 MB) applied over
Ryujinx (v1.1.1204.0, February 20, 2024, 45 MB), Yuzu Mainline (v1720, February 20, 2024, 95 MB) & Yuzu Early Access (v4153, February 20, 2024, 95 MB) Switch emulators are included and preconfigured
Switch Firmware v16.1.0 (325 MB) added as a requirement for Ryujinx
To boost performance on Yuzu emu, as soon as you get into the game press ‘ctrl + u’ to remove fps lock and subsequently unlock more FPS. (You can see the unlocked status next to your FPS counter)
To boost performance on Ryu emu, disable the V-sync option either before boot up or while playing to see the FPS difference. (Screen tearing may happen, so beware)
Test all emus and use the one which performs better on your system
100% Lossless, but NOT MD5 Perfect: encryption was removed for better repack size
NOTHING ripped, NOTHING re-encoded
Smaller archive size (compressed from cumulative 2.4 to 1 GB)
Installation takes one minute
After-install integrity check so you could make sure that everything installed properly
HDD space after installation: 2 GB
Language can be changed in emulators settings
Repack uses XTool library by Razor12911
At least 2 GB of free RAM (inc. virtual) required for installing this repack

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.08 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR