دانلود Iriun Webcam 2.8.3 Win/Mac – استفاده از دوربین گوشی تلفن همراه به عنوان وبکم

دانلود Iriun Webcam 2.7 - استفاده از دوربین گوشی تلفن همراه به عنوان وبکم

 

دانلود Iriun Webcam

| استفاده از دوربین گوشی تلفن همراه به عنوان وبکم |

 

Iriun Webcam 2.8.3 Win/Mac نرم افزاری است که با استفاده از آن شما می‌توانید از دوربین تلفن همراه خود به عنوان وبکم برای سیستم استفاده کنید و بدین ترتیب از تجربه گفتگوهای ویدیویی با مخاطبان خود فضای اینترنت لذت ببرید. این برنامه، مختص افرادی است که می‌خواهند از سیستم‌های مکالمه ویدیویی نظیر اسکایپ، واتساپ و … در ویندوز (با وبکم) استفاده کنند. در صورتی که از کامپیوتر رومیزی استفاده می‌کنید و سیستم شما به دوربین وبکم مجهز نیست، با این برنامه به راحتی می‌توانید از دوربین گوشی تلفن همراه خود به عنوان دوربین وبکم استفاده کرده و از تجربه مکالمه ویدیویی با مخاطبان لذت ببرید.

دارا بودن دوربین وبکم برای ارتباط با دیگران در فضای آنلاین، برای همه ما یک استاندارد محسوب می‌شود. اما در برخی مواقع، شما تجهیزات لازم برای این کار را در اختیار ندارید و می‌خواهید که به یک روش جایگزین این کار را انجام دهید. در این شرایط، حتما نیازی به تهیه دوربین وبکم نیست؛ زیرا که با استفاده از این نرم افزار کاربردی و قدرتمند شما به آسانی می‌توانید از دوربین تلفن همراه خود به عنوان دوربین وبکم استفاده کرده و از امکان چت تصویری در اپلیکیشن‌هایی همچون اسکایپ، زوم و یا فیسبوک مسنجر لذت ببرید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Iriun Webcam را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Iriun Webcam :

– امکان استفاده از دوربین گوشی اندروید به عنوان وبکم سیستم

– فراهم‌سازی امکان تجربه مکالمه ویدیویی در واتساپ، اسکایپ، زوم، فیسبوک مسنجر و …

– عدم نیاز به نصب درایور و پیچیدگی‌های مرتبط با آن

– قابلیت نصب و راه‌اندازی سریع و آسان

ر – دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Iriun Webcam.cover1  300x169 - دانلود Iriun Webcam 2.8.3 Win/Mac - استفاده از دوربین گوشی تلفن همراه به عنوان وبکم Iriun Webcam.cover2  300x169 - دانلود Iriun Webcam 2.8.3 Win/Mac - استفاده از دوربین گوشی تلفن همراه به عنوان وبکم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE/Mac
  • حجم : 3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR