دانلود TrackStudio Enterprise 5.0.4 x86/x64 – ردیابی پیشرفت کارها

دانلود TrackStudio Enterprise 5.0.4 x86/x64 ردیابی پیشرفت کارها

 

دانلود TrackStudio Enterprise

نرم افزار ردیابی پیشرفت کارها

 

TrackStudio Enterprise 5.0.4 x86/x64 موتور گردش کاری با قابلیت تنظیم می باشد. با قابلیت های این برنامه می تواند هر نوع کار پیشرفته خود را نظیر جمع آوری اسناد و قطعنامه پیگیری کنید. این برنامه روی ویندوز اجرا شده و با استقرار و شناسایی اسناد شما به مدیریت و سفارشی سازی آنها می پردازد. امکن تعریف چند کاربر نیز در برنامه امکان پذیر بوده و می توانید چندین شرکت و اسناد آنها را در این برنامه جای دهید.

قابلیت های بسیاربالای این برنامه می تواند به شما اجازه دهد تا وظایف خود را زمانبندی کنید و در مقیاس بزرگتری نیز کار خود را گسترش دهید. این برنامه 10 قلب سفارشی نیز در خود دارد که می توانید براساس کار خود از آنها استفاده کنید. هم اکنون می توانید برنامه TrackStudio Enterprise را به طور مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار :

– امکان تنظیم پیشرفته کارها

– پشتیبانی از چندین کاربر

– دارای قالب های سفارشی

– قابلیت بالا

 

 

( برای مشاهده در ابعاد بزرگ بر روی عکس کلیک نمایید )

TrackStudio-Enterprise-s



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 66.4 + 66.2 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR