آموزش نصب اندروید روی کامپیوتر – Android 4.4 کیت کت (اختصاصی)

AndroidVirtual.cover  - آموزش نصب اندروید روی کامپیوتر - Android 4.4 کیت کت (اختصاصی)

 

آموزش نصب اندروید روی کامپیوتر

| آموزش نصب اندروید Android 4.4 کیت کت در محیط ویندوز |

| اختصاصی یاس دانلود |

 

آموزش نصب اندروید روی کامپیوتر عنوانی است که در این مطلب از سایت یاس دانلود ، برای شما دوست داران سیستم عامل اندروید آماده کرده ایم. آیا شما هم از دسته افرادی هستید که دوست دارید سیستم عامل اندروید را در کامپیوتر دسکتاپ یا لپ تاپ خود اجرا کنید؟ یکی از ساده ترین روش ها برای اجرای اندروید در محیط ویندوز ، استفاده از روش هایی نظیر نصب برنامه های شبیه ساز از قبیل MEmu ، Nox App Player ، Droid4X ،BlueStacks و … است. اما هریک از این متدها دارای ایراداتی آزاردهنده هستند ، به عنوان مثال روش بلو استکس نیازمند به روز رسانی کارت گرافیک کامپیوتر شماست ، از این رو ممکن است همواره امکان به روز رسانی آن برای شما محیا نباشد. یا در برخی از این متدها نیاز به ایجاد اکانت های کاربری دارید ، در این صورت اگر همچنان نام کشور ما در لیست تحریم های آنان باشد ، ممکن است به کلی روش مربوطه غیرقابل استفاده شود. در این مطلب از سایت یاس دانلود ، به شما روشی را آموزش می دهیم که به کمک آن بتوانید سیستم عامل اندروید را بدون هیچ تغییری در محیط ویندوز نصب کنید. در واقع شما نسخه رسمی اندروید را که کمپانی گوگل عرضه می کند بر روی کامپیوتر خود نصب می کنید. از جمله مزایای این روش می توان به این نکته اشاره کرد که شما اندرویدی کامل را بدون دستکاری و تغییر را تجربه می کنید.

در صورتی که دوست دارید اندروید را روی کامپیوتر اجرا کنید و پس از آن به انجام بازی های اندرویدی بپردازید ، اگر دوست دارید از تجربه Clash of Clans و Clash Royale در ویندوز لذت ببرید ، اگر می خواهید اینستاگرام را در ویندوز تجربه کنید و به طور کلی ، یک سیستم عامل کامل و امن کیت کت را در کامپیوتر خود داشته باشید ، پیشنهاد ما این است که این آموزش را تا انتها دنبال کنید. این مطلب به طور کاملا اختصاصی از سوی تیم یاس دانلود تهیه شده است و تمامی مراحل توسط خودمان تست شده ، از این رو می توانید با خیال راحت مراحل آموزشی را قدم به قدم دنبال کنید و در انتها نسخه 4.4 سیستم عامل اندروید را در ویندوز تجربه کنید. اگر از به روز رسانی های مکرر بلو استکس خسته شده اید ، اگر می خواهید یک بار برای همیشه یک اندروید پایدار را داشته باشید پیشنهاد ما این است که تمامی نرم افزارهای واسطه را فراموش کنید ! هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن از سیستم عامل Android 4.4 کیت کت را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نموده و آموزش قدم به قدم و تصویری نصب آن را نیز مطالعه کنید.

 

 

 

به چه چیزهایی نیاز دارید؟

الف) دانلود VirtualBox – اندروید را در محیط این نرم افزار اجرا خواهید کرد.

ب) Android 4.4 KitKat RC4 – آخرین نسخه پایدار سیستم عامل اندروید متناسب با اجرا در محیط ویندوز

 

 

چگونگی نصب سیستم عامل اندروید 4.4 کیت کت بر روی هارد دیسک توسط VirtualBox

 

قدم اول :

آخرین نسخه از نرم افزار VirtualBox را از بخش الف دانلود کرده و آن را بر روی ویندوز نصب کنید. (مراحل نصب این نرم افزار نیاز به نکته خاصی ندارد ، همانند سایر نرم افزارها مراحل را پیش ببرید تا سرانجام آیکون VirtualBox بر روی دسکتاپ ظاهر شود.)

 

قدم دوم :

نرم افزار Virtualbox را اجرا کرده و گزینه New را انتخاب کنید.

VirtualBox1

 

قدم سوم :

در این پنجره ، در کادر اولیه ، نام دلخواهی را برای اندروید مورد نظرتان انتخاب کنید. سایر گزینه ها را مانند تصویر زیر تنظیم کنید.

VirtualBox2

 

قدم چهارم :

در این بخش ، شما می توانید میزان مموری (رم) سخت افزاری را به طور دلخواه خودتان تنظیم کنید. پیشنهاد ما این است که حداقل مقدار 1GB را در این بخش تنظیم کنید.

VirtualBox3

 

قدم پنجم :

این مراحل را بدون تغییر گزینه ای ، بر روی Next کلیک کنید. به تصاویر توجه کنید.

 

VirtualBox4 VirtualBox5

 

VirtualBox6

 

قدم ششم :

در این پنجره می توانید بخشی از فضای هارد دیسک را به نصب سیستم عامل اندروید اختصاص دهید. (توجه کنید فضایی که در این قسمت تعریف می کنید ، شامل فضای مورد نیاز برای نصب سیستم عامل ، اپلیکیشن ها ، فایل های شخصی و … است. از این رو پیشنهاد ما این است که مقداری مناسب را برای آن تعیین کنید. به عنوان مثال ما در این مثال مقدار 20GB را تنظیم کرده ایم.) در انتها بر روی Create کلیک کنید.

 

VirtualBox7

 

قدم هفتم :

در این صفحه مشاهده می کنید که تنظیمات اولیه راه اندازی سیستم عامل اندروید انجام گرفته است.

 

VirtualBox8

 

قدم هشتم :

اکنون Setting را کلیک کنید.

 

VirtualBox9

 

قدم نهم :

به تصاویر زیر دقت کنید و به ترتیب اعداد بر روی گزینه های نشان داده شده کلیک کنید.

VirtualBox10

 

قدم دهم :

در پنجره باز شده ، می بایست فایل ISO مربوط به Android 4.4RC4 را که در بخش ب) دانلود کرده اید را فراخوانی کنید.

VirtualBox11

پس از آن ، پنجره زیر را OK کنید.

VirtualBox12

 

تا اینجای کار ، شما تنظیمات اولیه VirtualBox را انجام داده و دیسک ایمیج مربوط به اندروید 4.4 را به نرم افزار معرفی کرده اید.

 

قدم یازدهم :

حال به صفحه اصلی نرم افزار بازخواهید گشت. Start را کلیک کنید.

VirtualBox13

 

قدم دوازدهم :

اگر تا اینجای کار را به درستی پیش برده باشید ، اکنون با صفحه ای مشابه زیر رو به رو می شوید. در صورت تمایل برای اجرای اندروید و تست قابلیت ها پیش از نصب بر روی گزینه اول اینتر را فشار دهید. در صورت تمایل برای نصب بر روی هارد دیسک ، با دکمه های جهت دار کیبورد ، به پایین حرکت کرده و بر روی گزینه چهارم اینتر کنید.

 

VirtualBox14

 

 

قدم سیزدهم :

اکنون با صفحه ای مشابه زیر رو به رو می شوید. بر روی گزینه Create/Modify Partitions دکمه اینتر را بزنید.

 

VirtualBox15

 

قدم چهاردهم :

در این مرحله بر روی گزینه NO اینتر کنید.

 

VirtualBox16

 

قدم پانزدهم :

در این مرحله شما می بایست مقدار 20GB از هارد دیسکی را که به اندروید اختصاص داده اید ، با ext3 فرمت کنید. مطابق با تصاویر زیر مراحل را پیش ببرید : هر بار در بخش های مشخص شده اینتر را بزنید.

 

VirtualBox17 VirtualBox18

 

VirtualBox19 VirtualBox20

 

VirtualBox21

 

قدم شانزدهم :

در این قسمت برای تأیید فرآیند نصب در پارتیشن ایجاد شده ، کلمه yes را تایپ کرده و اینتر را بزنید.

VirtualBox22

 

قدم هفدهم :

پس از پایان فرآیند نصب و مشاهده پیغام مربوطه در بخش پایین ، بر روی گزینه Quit رفته و اینتر کنید.

VirtualBox24

 

قدم هجدهم :

مجددا به صفحه زیر بازخواهید گشت. بر روی پارتیشن ابتدایی اینتر را زده و سپس مطابق تصاویر زیر پیش بروید.

VirtualBox25 VirtualBox26

 

VirtualBox27

 

قدم نوزدهم :

در این بخش پارتیشن انتخاب فرمت شده و با تصویر زیر رو به رو می شوید. مراحل را همانند تصاویر زیر پیش ببرید.

VirtualBox28 VirtualBox29

 

VirtualBox30 VirtualBox31

 

قدم بیستم :

منتظر باشید فرآیند نصب به پایان برسد.

VirtualBox32

 

قدم بیست و یکم :

تبریک ! شما اندروید کیت کت را بر روی ویندوز نصب کرده اید ! حال تنها کافی است Reboot را انتخاب کرده و  همانند تصاویر زیر دیسک ISO را Remove کنید. (با این کار ، در واقع فرآیند نصب پایان یافته و از این پس اندروید از هارد دیسک شما بارگذاری می شود.)

VirtualBox33 VirtualBox34

 

قدم بیست و دوم :

پس از ریبوت شدن ، مشاهده می شود که سیستم عامل اندروید در حال بارگذاری است.

VirtualBox35 VirtualBox36

 

نکته :

پس از لود شدن سیستم عامل اندروید ، از منوی Tools/Mouse Integration را کلیک کنید. از این پس برای سوئیچ در میان پنجره اندروید و ویندوز ، تنها کافیست یک بار در صفحه اندروید کلیک کنید و سپس Capture را کلیک کنید. برای برگشت به حالت ویندوز ، کلید Ctrl راست کیبورد را فشار دهید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. موفق باشید.

 

توجه: کپی برداری از این مطلب بدون ذکر مستقیم منبع مجاز نمی باشد.

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR