دانلود Recent File Scan 1.8.44.0 – نرم افزار جستجو و پیدا کردن لیست فایل‌های اخیر در ویندوز

دانلود Recent File Scan 1.8.44.0 - نرم افزار جستجو و پیدا کردن لیست فایل‌های اخیر در ویندوز

 

دانلود Recent File Scan

| نرم افزار جستجو و پیدا کردن لیست فایل‌های اخیر در ویندوز |

 

Recent File Scan 1.8.44.0 نام ابزاری جدید، کاربردی و مفید در ویندوز است که به کمک آن شما می‌توانید یک اسکن سریع را در سیستم انجام داده و فایل‌هایی را که اخیرا مورد استفاده قرار گرفته‌اند ببینید. این نرم افزار، دارای یک محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند است و شما به راحتی می‌توانید آن را اجرا کرده و با یک کلیک، لیست کامل فایل‌های مورد استفاده واقع شده را ببینید. به طور پیش‌فرض، ویندوز دارای قابلیتی است که فهرست فایل‌های اخیر را در خود نگه می‌دارد. با استفاده از یک ابزار مخصوص، کاربر می‌تواند به این لیست دسترسی پیدا کرده و در هر زمان بسته به نیاز خود این لیست را ببینید و از آن خروجی بگیرد.

امروزه که کاربران با حجم زیادی از فایل‌ها در سیستم خود سروکار دارند، پیدا کردن فایل‌هایی که به تازگی استفاده شده‌اند ممکن است زمان‌بر و دشوار باشد. در اینجا نرم‌افزاری را به شما معرفی می‌کنیم که به عنوان یک ابزار قدرتمند می‌تواند فایل‌های اخیراً استفاده شده را برای شما لیست. شما با این ابزار به راحتی می‌توانید لیست فایل‌های اخیر در ویندوز را ببینید و بسته به نیاز خود، آیتم‌های مورد نظر خود را بر اساس نام، تاریخ ایجاد و … فیلتر کنید و سریع‌تر به آیتم‌های مورد نظر برسید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Recent File Scan را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Recent File Scan :

– جستجوی فایل‌های اخیراً استفاده شده

– امکان فیلتر کردن نتایج بر اساس نام، تاریخ ایجاد و …

– قابلیت مشاهده جزئیات تکمیلی فایل‌ها

– امکان دسترسی مستقیم به فایل‌ها از طریق برنامه

– امکان کپی و انتقال فایل‌ها در مسیر دلخواه

– امکان حذف فایل‌های بلا استفاده

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

Recent File Scan.cover1  300x174 - دانلود Recent File Scan 1.8.44.0 - نرم افزار جستجو و پیدا کردن لیست فایل‌های اخیر در ویندوز Recent File Scan.cover2  300x174 - دانلود Recent File Scan 1.8.44.0 - نرم افزار جستجو و پیدا کردن لیست فایل‌های اخیر در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.73 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR