کلاس سنترال (Class Central)؛ دانشگاه آنلاین و ده‌ها دوره آموزشی رایگان

کلاس سنترال (Class Central)؛ دانشگاه آنلاین و ده‌ها دوره آموزشی رایگان

 

کلاس سنترال (Class Central)

| دانشگاه آنلاین و ده‌ها دوره آموزشی رایگان |

 

در این مطلب از سایت یاس دانلود، برای شما کاربران عزیز یک آموزش ساده و آسان را در نظر داریم که می‌توانید به کمک آن، به ده‌ها دوره آموزشی رایگان از مراکز معتبر دسترسی داشته و محتوای آن‌ها را مطالعه کنید. در توضیحات سازندگان این وب‌سایت آمده که هدف آن ها، ایجاد یک مرجع آموزشی رایگان برای همه است. این مرکز آموزشی در سال 2011 راه‌اندازی شده و بسیاری از دوره‌های آموزشی رایگان را در دسترس مخاطبان قرار داده است. Class Central، فهرستی از دوره‌های آنلاین است؛ در واقع این وب‌سایت دوره‌هایی از بهترین تولیدکنندگان آموزشی را فهرست می‌کند تا مخاطب بتواند به شکل رایگان به این دوره‌ها (که در اصل نیز رایگان هستند) دسترسی داشته باشد.

این وب‌سایت یک مرجع آموزش آنلاین است که به کاربران امکان می‌دهد دوره‌های آموزشی را از مجموعه‌ای از دانشگاه‌ها و سازمان‌های آموزشی معتبر در سراسر جهان جستجو و دسترسی پیدا کنند. این وبسایت محتوای مورد نیاز کاربر را به صورت رایگان ارائه می‌شود و کاربران می‌توانند به طور آنلاین دوره‌های آموزشی را مشاهده و در آن‌ها شرکت کنند. این مرجع، دارای یک پایگاه داده بزرگ از دوره‌های آموزشی است که از منابع مختلف مانند Coursera, edX, Udacity و… تهیه شده است. این وبسایت می‌تواند به کاربران کمک کند تا دوره‌هایی که با توجه به علاقه، موضوع و زمان مورد نیازشان هستند را پیدا کرده و از محتوای آن نهایت استفاده را ببرند. هم اکنون می توانید این آموزش مفید را در ادامه مطلب دنبال فرمایید.

 

 

 

classcentral.com را باز کرده و در قسمت مشخص شده، موضوع دوره خود را وارد کرده و پس از Enter زدن، به محتوای آن به شکل رایگان دسترسی داشته باشید.

classcentral.cover1  300x139 - کلاس سنترال (Class Central)؛ دانشگاه آنلاین و ده‌ها دوره آموزشی رایگان

(برای مشاهد تصویر در سایز بزرگ‌تر، روی آن کلیک کنید.)

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR