دانلود بازی Clone Armies 9022.14.03 – ارتش های کوچک برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Clone Armies 1.1 - ارتش های کوچک برای اندروید

 

دانلود بازی Clone Armies برای اندروید

| بازی ارتش های کوچک برای اندروید  + نسخه بی نهایت |

 

Clone Armies 9022.14.03 بازی جدیدی در سبک تیراندازی و شوتر به صورت 2 بعدی است ؛ به شما پیشنهاد می کنیم اگر تا به حال یک تصور کلی از این بازی را در ذهنتان شکل داده اید آن را فراموش کنید ! چرا که ارتش های کلون ، یک گیم پلی کاملا نوآورانه را به همراه خود دارد. به یاد بیاورید که در بازی های اکشن ، در صورت کشته شدن و یا بازنده شدن ، سریعا می توانستید بازی را از ابتدا آغاز کنید ، در بازی ارتش های کلون نیز چنین چیزی وجود دارد ، اما با یک تفاوت مهم ! سربازان همکار ، دقیقاً حرکاتی را که شما در مرحله گذشته در نقش او انجام داده اید را پیاده می کنند ! این بدان معناست که با هر بار کشته شدن ، می توانید استراتژی یاران خود را مانند استراتژی مرحله گذشته خود در کنارتان داشته باشید.

در این بازی شما امکان انتخاب واحد های گوناگون و مختلفی را دارا هستید ، در واقع صدها روش متنوع و منحصر به فرد برای تیراندازی و نابودی دشمنان وجود دارد ، از استفاده از تانک ها گرفته تا جت پک و خلاقیت های گسترده … بنابراین در بازی سرباز های کوچک و دوست داشتنی ، ارتش خود را از مردانی شجاع رهبری کنید و در برابر دشمنانتان که لباس های قرمز رنگ و سبیل دارند ایستادگی کنید ! هم اکنون می توانید بازی Clone Armies را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Clone1 Clone2 Clone3 Clone4

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 133/90 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR