تبدیل عکس به متن در گوشی‌‌های شیائومی؛ ویژگی Recognize Text (تشخیص متن) در MIUI 14

تبدیل عکس به متن در گوشی‌‌های شیائومی؛ ویژگی Recognize Text (تشخیص متن) در MIUI 14

 

تبدیل عکس به متن در گوشی‌‌های شیائومی

| ویژگی Recognize Text (تشخیص متن) در MIUI 14 |

 

در این مطلب از سایت یاس دانلود، برای شما کاربران عزیز یک آموزش جدید و ساده را سراغ داریم که به شما کمک می‌کند تا بتوانید در گوشی‌های شیائومی (MIUI 14 و بالاتر)، متون موجود در عکس‌ها را استخراج کنید. همانطور که احتمالا می‌دانید، قابلیت OCR چند سالی است که در بین کاربران محبوبیت بسیاری پیدا کرده و به کمک آن می‌توان متون موجود در یک عکس، جزوه آموزشی یا … در هر زبان را به سرعت به متون قابل انتخاب در گوشی و یا کامپیوتر تبدیل کرد. اگر شما هم به دنبال راهی برای استخراج متن از روی تصویر یک روزنامه، جزوه آموزشی، کتاب یا … هستید، این قابلیت می‌تواند به شما کمک کند.

گاهی اوقات و در حین کارهای روزمره ما، زمان‌هایی پیش می‌آید که باید متنی را از روی یک تصویر کپی کنیم. تایپ کردن تمام این متن ممکن است زمان زیادی را از شما بگیرد؛ کما اینکه احتمال خطا نیز در آن بالاست. این روزها که تکنولوژی OCR در همه جا به اشکال مختلف در دسترس است، به تازگی ابلیت تشخیص متن از روی عکس در MIUI 14 (جدیدترین نسخه از رابط کاربری گوشی‌های شیائومی) هم گنجانده شده و شما به سادگی چند انتخاب در گوشی موبایل خود می‌توانید متون را از داخل عکس‌ها استخراج و آن‌ها را به عباراتی قابل انتخاب، کپی و … تبدیل کنید. ما را تا ادامه این آموزش همراهی کنید. هم اکنون می توانید این آموزش مفید را در ادامه مطلب دنبال فرمایید.

 

 

 

برای این کار، باید دستگاه خود را به MIUI 14 آپدیت کنید.

1- وارد دوربین شده و از سوژه عکس بگیرید.

2- روی سه‌نقطه پایین راست / چپ کلیک کنید.

3- گزینه Recognize text را بزنید.

4- متن استخراج شده در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.



ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR