دانلود Alternate Exe Slide 2.230 – نرم افزار ساخت اسلایدشو و تصاویر متحرک

دانلود Alternate Exe Slide 2.230 - نرم افزار ساخت اسلایدشو و تصاویر متحرک

 

دانلود Alternate Exe Slide

| نرم افزار ساخت اسلایدشو و تصاویر متحرک |

 

Alternate EXE Slide 2.230 نام یک ابزار سبک، ساده و رایگان است که کمک می‌کند تا بتوانید اسلایدشوهایی با قابلیت اجرا، انیمیشن‌های GIF و یا فایل‌های فلش طراحی کرده و آن‌ها را در وب‌سایت خود آپلود کنید. این برنامه به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید انواع اسلایدشوها را بسازید و آن‌ها را به صورت آنلاین با مخاطبان نیز به اشتراک بگذارید. با این برنامه شما می‌توانید با در کنار هم قرار دادن عکس‌های خود، اسلایدشوهایی با قابلیت اجرای خودکار، تایم لپس، GIF و یا فلش ویدیوها را بسازید و از سادگی آن لذت ببرید. این روزها، ابزارهای متعددی به منظور ساخت انیمیشن‌های GIF در دسترس هستند و با توجه به محبوبیت روز افزون این تصاویر در شبکه‌های اجتماعی، شاید که شما هم به دنبال ابزاری برای ساخت GIFهای اختصاصی خودتان هستید. اگر چنین است، پیشنهاد می‌کنیم ما را تا ادامه‌ی این مطلب همراهی کنید.

اگر که شما نیز علاقه‌مند به ساخت انیمیشن و تصاویر متحرک هستید، این ابزار جدید و کاربردی می‌تواند برای شما یک گزینه‌ی ایده‌آل باشد تا به واسطه‌ی آن بتوانید تصاویر موجود در یک فولدر را به همدیگر متصل کرده و از این طریق، اسلایدشو ایجاد کنید. طرز کار با این برنامه بسیار ساده و آسان است و کاربر به راحتی چند کلیک می‌تواند تصاویر خود را در این ابزار فراخوانی کرده و با تنظیم چند گزینه‌ی ساده، افکت‌های جابه‌جایی بین تصاویر را انتخاب و از اسلایدشوی آماده شده خروجی بگیرد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Alternate Exe Slide را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Alternate Exe Slide :

– امکان ساخت اسلایدشو یا انیمیشن‌های GIF

– امکان ساخت اسلایدشو و تصاویر متحرک در انواع فرمت‌ها نظیر EXE, SCR, GIF, SWF, AVI و …

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

Alternate Exe Slide.cover1  300x199 - دانلود Alternate Exe Slide 2.230 - نرم افزار ساخت اسلایدشو و تصاویر متحرک Alternate Exe Slide.cover2  300x199 - دانلود Alternate Exe Slide 2.230 - نرم افزار ساخت اسلایدشو و تصاویر متحرک

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.58 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR