دانلود Passy 1.2.0 – نرم افزار مدیریت رمزهای عبور

دانلود Passy 1.2.0 - نرم افزار مدیریت رمزهای عبور

 

دانلود Passy

| نرم افزار مدیریت رمزهای عبور |

 

Passy 1.2.0 نام یک پسورد منیجر جدید و ساده است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید اطلاعات مهم و حساس خود را در محیطی امن و آفلاین نگهداری کنید. این اطلاعات می‌تواند شامل مشخصات حساب‌های بانکی، یادداشت‌های محرمانه، رمزهای عبور و … باشد. با توجه به گسترش دامنه فعالیت‌های کاربران در فضای دیجیتال، استفاده از نرم افزارهای مدیریت رمز عبور و گذرواژه‌ها کاربرد گسترده‌تری پیدا کرده است. این دسته نرم افزارها، به کاربران امکانی می‌دهند که بتوانند با سهولت بیشتری اطلاعات مهم و محرمانه‌ی خود را ذخیره و در مواقع ضروری به آن دسترسی پیدا کنند. در واقع اگر که مشکل فراموشی رمزهای عبور برای شما هم یک مشکل پرتکرار است، استفاده از یک نرم افزار مدیریت رمز عبور می‌تواند چاره‌ی کار باشد تا بتوانید به سادگی بیشتری به رمزهای عبور خود دسترسی داشته باشید.

اگر که شما هم برای حساب‌های کاربری مختلف خود، رمزهای مختلفی را تعریف کرده و تعدد گذرواژه‌ها منجر به فراموشی آن‌ها می‌شوند، چاره‌ی کار شما استفاده از نرم افزارهای مدیریت رمز عبور است. اینگونه ابزارها برای شما فضایی امن را آماده می‌کنند که با تعریف یک رمز اصلی می‌توانید به محتوای آن دسترسی پیدا کنید. بدین ترتیب، کاربر می‌تواند رمزهای عبور مربوط به حساب‌های کاربری مختلف خود را در این برنامه ذخیره کرده و با سهولت بسیار به آن‌ها دسترسی پیدا کند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Passy را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Passy :

– امنیت بالا و ذخیره‌سازی اطلاعات با الگوریتم رمزنگاری AES

– امکان همگام‌سازی دیتا بین چندین دیوایس مختلف

– امکان دسترسی به اپ از طریق پسورد یا اثر انگشت

– امکان نگهداری رمزهای عبور، مشخصات کارت بانکی، یادداشت‌های شخصی و …

– قابلیت پر کردن خودکار فرم‌ها در وب‌سایت‌های اینترنتی

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Passy.cover1  300x169 - دانلود Passy 1.2.0 - نرم افزار مدیریت رمزهای عبور Passy.cover2  300x169 - دانلود Passy 1.2.0 - نرم افزار مدیریت رمزهای عبور

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 10.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR