دانلود Scrivener 3.1.5.1 – نرم افزار تایپ و ویراست متن

دانلود Scrivener 1.9.9.0 - نرم افزار تایپ و ویراست متن

 

دانلود Scrivener

| نرم افزار تایپ و ویراست متن |

 

Scrivener 3.1.5.1 نام نرم افزاری جدید، قدرتمند و بسیار زیبا جهت تایپ و ویرایست متن برای نویسندگان و دیگر افرادی است که در حوزه نوشتار دیجیتال فعالیت دارند. بسیاری از ما، برای تایپ و ویراست متن در ویندوز از محصول عظیم مایکروسافت آفیس (Microsoft Office) استفاده می‌کنیم. نرم افزار آفیس به عنوان یکی از اولین برنامه‌های واژه‌پرداز در دنیای دیجیتال، انقلابی بزرگ در زمینه ثبت نوشتار دیجیتالی به شمار می‌رفت. اما آیا با وجود محصول قدرتمند آفیس، باید از دیگر نرم افزارهای مشابه به کلی چشم‌پوشی کرد؟ مطلقا خیر؛ چرا که ممکن است مایکروسافت آفیس، آن‌طور که باید و شاید پاسخگوی نیازهای یک نویسنده دیجیتالی نبوده و باید به دنبال یک ابزار جایگزین برای آن بود.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، محصولی است که از سوی عاشقان نوشتار در دنیای دیجیتال عرضه می‌شود! این برنامه، محیطی را فراهم می‌کند تا شما عزیزان بتوانید برای نوشتن و یا ویرایش متون طولانی، به اندازه کافی تمرکز و دقت داشته باشید. نوشتن یک رمان، تحقیق علمی، فیلم‌نامه، نمایش‌نامه، جمع‌آوری اطلاعات پیرامون یک مطلب خاص و … همگی نیازمند محیطی هستند که بتوان در آن نوشتارها را ثبت و نگهداری کرد. این نرم افزار، با دارا بودن یک رابط کاربری زیبا و منظم، شما را قادر خواهد ساخت تا متون این‌چنینی را در آن وارد کرده و از امکانات گسترده آن نیز بهره‌مند شوید. هم اکنون می توانید نرم افزار Scrivener را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Scrivener :

– فراهم‌سازی یک استودیوی تمام و کمال برای نوشتن و ویرایش متن

– امکان نوشتن متون مختلف در زمینه‌های نمایش‌نامه نویسی، تحقیق و توسعه مقالات علمی، تایپ اشعار و …

– قابلیت دسترسی آسان و سریع به محتوای نگارش یافته

– سازگاری کامل با انواع فرمت‌های متنی رایج

– رابط گرافیکی بسیار زیبا و کاربرپسند

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Scrivener.cover1  300x210 - دانلود Scrivener 3.1.5.1 - نرم افزار تایپ و ویراست متن

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 193 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR