دانلود DroidKit 1.0.0.20210916 – بازیابی داده‌ها و رفع ایرادات گوشی های اندروید

دانلود DroidKit 1.0.0.20210528 - بازیابی داده‌ها و رفع ایرادات گوشی های اندروید

 

دانلود DroidKit

| بازیابی داده‌ها و رفع ایرادات گوشی های اندروید |

 

DroidKit 1.0.0.20210916 نام یک محصول نرم افزاری جدید و کاربردی در زمینه بازیابی داده‌ها و رفع ایرادات گوشی های اندروید است که امکاناتی جامع در این زمینه را در خود دارد. اگر تصاویر خود را از دست داده‌اید و یا اینکه پیام‌های خود در واتساپ و یا انواع دیگر داده‌های‌تان در خطر از دست رفتن هستند، پیش از هرکاری لازم است که فکری به حال استخراج اطلاعات خود باشید. آسیب دیدن گوشی موبایل، قرارگیری در معرض رطوبت و توقف کارکرد آن و … از جمله سناریوهایی هستند که طی آن ممکن است شما با خطر از دست دادن اطلاعات خود رو به رو باشید. علاوه بر این، مشکلاتی همچون فراموش کردن رمز عبور و … نیز از جمه شرایط ترسناکی هستند که اطلاعات شما ر در معرض نابودی قرار می‌دهند. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، امکانی را مهیا می‌کند که بتوانید با سهولت بسیار بر این مشکلات غلبه کنید.

این نرم افزار کاربردی امکانی را فراهم می‌کند که در مواجهه با سناریوهای پیش‌بینی نشده، در اولین قدم بهترین رویکرد را از خود به نمایش بگذارید. به عنوان مثال در صورت حذف شدن ناگهانی تصادفی اطلاعات، این برنامه به شما امکانی می‌دهد تا بتوانید چت‌های واتساپ، تصاویر، فیلم‌ها و … را طی چند کلیک ساده بازگردانی کنید. این برنامه به طور کامل از انواع مختلف الگوریتم‌های بازیابی اطلاعات پشتیبانی می‌کند و کاربر می‌تواند به طور کلی 13 نوع مختلف از دیتای حذف شده را از گوشی و تبلت‌های اندروید بازیابی نماید. برخلاف دیگر ابزارهای مشابه ریکاوری، این نرم افزار به طور خاص برای بازیابی دیتا و رفع ایرادات دستگاه‌های اندروید طراحی شده و کاربر می‌تواند در نهایت سهولت امکانات آن را مورد استفاده قرار دهد. هم اکنون می توانید نرم افزار DroidKit را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار DroidKit :

– امکان ریکاوری تصاویر، پیامک‌ها و سوابق گفتگو در پیام‌رسان واتساپ

– امکان حذف لاک اسکرین اندروید و بایپس اف‌آر‌پی لاک سامسونگ

– امکان رفع ایرادات نرم افزاری دیوایس‌های اندروید و ارتقای نسخه آن‌ها

– قابلیت حذف اطلاعات بلا استفاده و اضافی

– امکان بازیابی اطلاعات از بکاپ‌های جساب کاربری گوگل

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

DroidKit.cover1  300x179 - دانلود DroidKit 1.0.0.20210916 - بازیابی داده‌ها و رفع ایرادات گوشی های اندروید DroidKit.cover2  250x300 - دانلود DroidKit 1.0.0.20210916 - بازیابی داده‌ها و رفع ایرادات گوشی های اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 143 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR