دانلود کلیپ 70 گل برتر زلاتان ابراهیموویچ Zlatan Ibrahimovic Top 70 Goals

دانلود کلیپ 70 گل برتر زلاتان ابراهیموویچ Zlatan Ibrahimovic Top 70 Goals

 

دانلود کلیپ 70 گل برتر زلاتان ابراهیموویچ

Zlatan Ibrahimovic Top 70 Goals 1999-2014

 

نام کلیپ : Zlatan Ibrahimovic Top 70 Goals 1999-2014

سال انتشار : 2015

مدت زمان : 12 دقیقه

حجم : 251 مگابایت

کیفیت : عالی

 

در این کلیپ زیبا که برای شما آماده کرده ایم. گل های برتر اسطوره سوئدی تیم پاری سن ژرمن یعنی زلاتان ابراهیموویچ را مشاهده خواهیم. ابراهیموویچ که همواره برای تیم های خود یار کلیدی محسوب شده است در سال اخیر از بهترین بازیکنان و یاران کلیدی تیم پی اس جی بوده است. این کلیپ زیبا نیز به 70 گل برتر این بازیکن در طی سال های 1999 تا 2014 می پردازد و بهترین گل های وی در رده های باشگاهی و ملی را زیر ذره بین خود می برد. هم اکنون می توانید کلیپ زیبای گل های برتر ابراهیموویچ را با کیفیت عالی و به طور مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

Zlatan-Ibrahimovic-Top-70-Goals 1999-2014



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MKV
  • حجم : 251.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR