دانلود Lazesoft Disk Image and Clone 4.7.2.1 Professional / Server Edition – پشتیبان‌گیری و انتقال اطلاعات

دانلود Lazesoft Disk Image and Clone 4.7.2.1 Professional / Server Edition - پشتیبان‌گیری و انتقال اطلاعات

 

دانلود Lazesoft Disk Image and Clone

| پشتیبان‌گیری و انتقال اطلاعات |

 

Lazesoft Disk Image and Clone 4.7.2.1 Professional / Server Edition نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید در زمینه‌ی پشتیبان‌گیری و انتقال اطلاعات است که به کاربران در ویندوز این امکان را می‌دهد که بتوانند از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه و در مواقع لازم تنها با چند کلیک اقدام به بازیابی آن کنند. از این نرم افزار می‌توان هم برای پشتیبان‌گیری از اطلاعات و هم برای ارتقای هارد درایو و انتقال دیتا استفاده کرد. زمانی که هارد دیسک سیستم پر می‌شود، کاربران معمولا اقدام به ارتقای فضای آن می‌کنند. در چنین مواقعی، کپی و انتقال دیتا به هارد دیسک جدید کاری سخت و زمان‌بر است و احتمالا تا چند روز از زمان شما را به خود اختصاص خواهد داد. اگر که به دنبال یک راهکار سریع‌تر برای پشتیبان‌گیری و انتقال دیتا از هارد دیسک قدیمی به هارد جدید هستید، ما برایتان یک ابزار مخصوص را آماده کرده‌ایم که به طور خاص به همین منظور طراحی شده و امکانات متعددی را در خود جای داده است.

با استفاده از این ابزار شما به راحتی می‌توانید تمام محتوای هارد درایو فعلی‌تان شامل ویندوز، برنامه‌ها، فایل‌ها، تنظیمات شخصی و … را به صورت یکجا به هارد درایو جدید منتقل کنید. بنابراین در زمان ارتقای هارد دیسک حتی به نصب مجدد ویندوز و برنامه‌ها نیازی نخواهد بود؛ زیرا که این ابزار قادر است کلیه اطلاعات فعلی هارد دیسک شما را با همان ساختار به هارد درایو جدید منتقل و در زمان شما تا حد قابل توجهی صرفه‌جویی کند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Lazesoft Disk Image and Clone را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Lazesoft Disk Image and Clone :

– مناسب برای پشتیبان‌گیری و ارتقای هارد دیسک

– امکان کپی پارتیشن از هارد درایو قدیمی به SSD

– پشتیبانی از انواع هارد درایو

– ساپورت فایل سیستم‌های FAT, FAT32, NTFS و …

– قابلیت پشتیبان‌گیری و بازیابی سریع اطلاعات

– مناسب برای ارتقای هارد دیسک سیستم

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Lazesoft Disk Image and Clone.cover1  300x236 - دانلود Lazesoft Disk Image and Clone 4.7.2.1 Professional / Server Edition - پشتیبان‌گیری و انتقال اطلاعات Lazesoft Disk Image and Clone.cover2  300x236 - دانلود Lazesoft Disk Image and Clone 4.7.2.1 Professional / Server Edition - پشتیبان‌گیری و انتقال اطلاعات

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 48 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR