دانلود ArangoDB 3.11.1 – آرانگو دی‌بی

دانلود ArangoDB 3.11.1 - آرانگو دی‌بی

 

دانلود ArangoDB

| آرانگو دی‌بی |

 

ArangoDB 3.11.1 نام یک سیستم پایگاه داده‌ای چند ملی است که با دارا بودن امکاناتی منحصر به فرد و جذاب، توانسته شمار بسیاری از دولوپرها را جذب خود کند. آرانگو دی‌بی به عنوان دیتابیس جدیدی که در این مطلب خدمت شما کاربران عزیز معرفی خواهیم کرد، یک سیستم دیتابیس متن‌باز و چند مدلی است که با سی پلاس پلاس توسعه یافته و از داکیومنت‌ها، چارت‌ها و مقادیر key,value پشتیبانی داشته و به کاربر این امکان را می‌دهد که بتواند داده‌ها را با کوئری در دسترس داشته باشد. این روزها که دیتابی‌های NoSQL رو به روز محبوبیت بیشتری پیدا می‌کنند، بد نیست که نیم‌نگاهی هم به آرانگو دی‌بی داشته باشید؛ خصوصا اگر که برای پروژه فعلی خود، قصد استفاده از دیتابیس‌‌های رابطه‌ای را ندارید.

آرانگو دی‌بی یک سیستم پایگاه داده NoSQL متن‌باز است که به راحتی از طریق خط فرمان و همینطور محیط وب قابل کنترل یا مدیریت است. این سیستم پایگاه داده به صورت متن‌باز توسعه یافته و کاربر می‌تواند از این سیستم در انواع پروژه‌های خود استفاده کند. آرانگو دی‌بی به شما قابلیتی می‌دهد که بتوانید با شرایط موجود، بهترین سیستم پایگاه داده‌ای را برای نگهداری داده‌ها مورد استفاده قرار داده و در هر زمان بتوانید با کوئری‌نویسی، به دیتای مورد نظر دسترسی پیدا کنید. آرانگو دی‌بی با ساختار منحصر به فرد خود، پیچیدگی عملیاتی را کاهش می‌دهد تا بتوانید از فناوری‌های مختلف ذخیره‌سازی دیتا، برای نگهداری و دسترسی هرچه بهتر به داده‌ها بهره ببرید. آرانگو دی‌بی از زبان کوئری‌نویسی خاص خود یعنی AQL پشتیبانی می‌کند و شباهت بسیاری به SQL دارد؛ در عین حال مستندات بسیاری برای یادگیری سینتکس این زبان نیز در دسترس می‌باشد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار ArangoDB را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ArangoDB :

– پشتیبانی از داکیومنت، گراف و key,value

– استفاده از زبان کوئری‌نویسی AQL با مستندات متعدد

– پشتیبانی از توابع کاربردی متعدد

– قابلیت توسعه با استفاده از میکروسرویس‌ها با REST API های سفارشی و کوئری‌های قابل تعریف توسط کاربر

– پشتیبانی از امکان نصب و استقرار خودکار

– قابلیت نصب و راه‌اندازی ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار : 

 

ArangoDB.cover1  300x201 - دانلود ArangoDB 3.11.1 - آرانگو دی‌بی ArangoDB.cover2  300x187 - دانلود ArangoDB 3.11.1 - آرانگو دی‌بی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 56/23 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR