دانلود Lazy Nezumi Pro 16.2.19.1647 – ترسیم خطوط منظم در محیط های گرافیکی

دانلود Lazy Nezumi Pro 16.2.19.1647 - ترسیم خطوط منظم در محیط های گرافیکی

 

دانلود Lazy Nezumi Pro

| نرم افزار ترسیم خطوط منظم در محیط های گرافیکی |

 

Lazy Nezumi Pro 16.2.19.1647 نام نرم افزاری به منظور کنترل حرفه ای ترسیم خطوط در محیط ویندوز است. Lazy Nezumi Pro نرم افزاری ساده برای ویندوز است که به شما این قابلیت را می دهد که با استفاده از ماوس و یا قلم لمسی در تبلت های ویندوز ، بتوانید ترسیم هایی دقیق و منظم را انجام دهید. اگر شما هم از دسته کاربرانی هستید که با نرم افزارهای گرافیکی بسیاری نظیر Photoshop, Illustrator, Flash و … سر و کار دارید ، لازم است ترسیم های خود را با استفاده از ابزاری هوشمند و بهینه سازی شده نظیر Lazy Nezumi Pro انجام دهید.

اگر میزان بهره وری و مؤثر بودن ترسیم ها برایتان اهمیت دارد ، پیشنهاد ما این است که نرم افزار Lazy Nezumi Pro را در محیط های گرافیکی تان فراموش نکنید. اگر شما هم نیاز دارید خطوط ترسیمی ، اشکال و آبجکت ها را در محیط های گرافیکی با دقت بیشتری بکشید ، می توانید از نرم افزار جالب و حرفه ای Lazy Nezumi Pro کمک بگیرید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار Lazy Nezumi Pro را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Lazy Nezumi Pro :

– فراهم سازی امکان ترسیم های حرفه ای و دقیق

– امکان انجام ترسیم های منظم

– کشیدن خطوط و اشکال دقیق

– از بین بردن ناهمواری ها و نامنظمی ها

– ترسیم خطوط صاف و روان تر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 7.4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR