دانلود SmartsysSoft Business Card Maker 3.26 + Portable – نرم افزار طراحی کارت ویزیت

دانلود SmartsysSoft Business Card Maker 3.26 + Portable - نرم افزار طراحی کارت ویزیت

 

دانلود SmartsysSoft Business Card Maker

| برنامه طراحی کارت ویزیت |

 

SmartsysSoft Business Card Maker 3.26 + Portable نرم افزاری قدرتمند و بسیار عالی برای طراحی و ساخت کارت ویزیت برای سیستم عامل ویندوز است. اگر دوست دارید تا یک کارت تبریک, ویزیت و انواع کارت های مختلف را به زیبایی طراحی کنید به هیچ وجه نرم افزار بسیار عالی Business Card Maker را از دست ندهید. این نرم افزار یک نرم افزار بسیار عالی برای طراحی های کارت های ویزیت بسیار عالی است. این نرم افزار داری صدها قالب از پیش آماده شده است که با استفاده از آن‌ها می‌توان برای طراحی کارت ویزیت الکترونیکی دلخواه خود ایده‌برداری و در نهایت یک طرح بی‌نظیر را خلق نمود.

شما میتوانید بر روی تصاویر خود انواع مختلفی از آیتم‌های گرافیکی نظیر نوشته، لوگو، خطوط رنگی، سایه و انواع دیگری از افکت‌ها را اضافه کرده و کارت ویزیت رویایی خود را طراحی نمایید.. هر کدام از این ابزارهای دارای لایه های مخصوص به خود هستند که در صورت دستکاری به راحتی میتوانید هر کدام از لایه ها را ویرایش کنید. از ویژگی های نرم افزار Business Card Maker میتوان به تولید کارت ویزیت های با کیفیت بالا برای چاپ, پشتیبانی کامل از ترکیبات آلفا و غیره اشاره کرد. پس اگر از دوست دارید کارت ویزیت شکیل و بسیار زیبا برای موسسه و یا شرکت خود طراحی کنید هم اکنون می توانید نرم افزار SmartsysSoft Business Card Maker را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های نرم افزار SmartsysSoft Business Card Maker :

– امکان طراحی کارت ویزیت در یک محیط برداری و با بهره‌گیری از انواع اشیای گرافیکی نظیر نمادها، اشکال هندسی، متن، لوگو و …

– توانایی ویرایش آسان انواع اشکال و کلیه عناصر گرافیکی در محیط طراحی

– دارا بودن ده‌ها قالب از پیش طراحی شده برای الهام‌گیری از طرح‌ها

– دارا بودن امکانات متعدد در زمینه ساخت و ویرایش طرح‌های هندسی

– امکان تغییر در شفافیت لایه‌ها

– سازگاری با انواع فرمت‌های گرافیکی

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

SmartsysSoft Business Card Maker.cover1  300x204 - دانلود SmartsysSoft Business Card Maker 3.26 + Portable - نرم افزار طراحی کارت ویزیت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 23 + 28 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR