دانلود MTuner 4.5.1 – نرم افزار نظارت بر مصرف منابع سخت افزاری از سوی اپلیکیشن‌ها

دانلود MTuner 4.5.1 - نرم افزار نظارت بر مصرف منابع سخت افزاری از سوی اپلیکیشن‌ها

 

دانلود MTuner

| نرم افزار نظارت بر مصرف منابع سخت افزاری از سوی اپلیکیشن‌ها |

 

MTuner 4.5.1 نام یک ابزار سبک و ساده است که به شما اجازه می‌دهد ببینید که اپلیکیشن‌های مختلف در ویندوز، به چه شکل منابع سخت افزاری را مصرف می‌کنند. با استفاده از این نرم افزار شما می‌توانید پرمصرف‌ترین پردازش‌های در حال اجرا در سیستم را تشخیص داده و با رفع و رجوع مشکلات احتمالی، پرفرمنس سیستم خود را بالا ببرید. این نرم افزار ابزاری است که به دولوپرها کمک می‌کند تا بتوانند وضعیت مصرف رم توسط اپلیکیشن‌های خود را ببینند. این برنامه، جزئیات جامعی از فرآیند مصرف حافظه را در قالب نمودار برای شما نمایش می‌دهد تا بتوانید مشکلات احتمالی را تشخیص داده و از این طریق پرفرمنس سیستم خود را بالا ببرید.

ایده اصلی پشت این نرم افزار، فرآیند ساختن روشی برای مشاهده‌ی وضعیت مصرف رم توسط برنامه‌های ساخته شده توسط دولوپرهاست. این برنامه در واقع به شما امکانی می‌دهد که بتوانید تغییرات روی حافظه رم را طی زمان مشاهده کنید و نمودار آن را زیرنظر بگیرید. طرز کار با این نرم افزار بسیار ساده و آسان است و کاربر در اولین اجرا به راحتی می‌توانید از امکانات آن استفاده کند. اگر که شما هم به دنبال روشی برای مانیتور و نظارت بر مصرف فضای حافظه در سیستم هستید و ترجیح می‌دهید این کار را به صورت زنده و در حین اجرای اپ‌های خود ببینید، توصیه می‌کنیم فرصت استفاده از این نرم افزار را از دست ندهید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار MTuner را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار MTuner :

– امکان مانیتور کردن مصرف رم توسط پردازش‌های ویندوز

– عملکرد بسیار قوی به عنوان مموری پروفایلر برای ++C/C

– امکان تشخیص نشتی حافظه یا مموری لیک در Windows, Play Station 4/3, Android و …

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

MTuner.cover1  300x169 - دانلود MTuner 4.5.1 - نرم افزار نظارت بر مصرف منابع سخت افزاری از سوی اپلیکیشن‌ها MTuner.cover2  300x169 - دانلود MTuner 4.5.1 - نرم افزار نظارت بر مصرف منابع سخت افزاری از سوی اپلیکیشن‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 12.3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR