دانلود Cisdem AppCrypt 3.3.0 – بستن امکان دسترسی به برنامه، بازی و سایت‌های اینترنتی در سیستم

دانلود Cisdem AppCrypt 3.3.0 - بستن امکان دسترسی به برنامه، بازی و سایت‌های اینترنتی در سیستم

 

دانلود Cisdem AppCrypt

| بستن امکان دسترسی به برنامه، بازی و سایت‌های اینترنتی در سیستم |

 

Cisdem AppCrypt 3.3.0 نام یک ابزار جدید، کاربردی و مفید به منظور بستن امکان دسترسی به برنامه‌ها، بازی و سایت‌های اینترنتی در سیستم است که کاربران می‌توانند از این امکان در سیستم خود نهایت استفاده را داشته باشند. محدود کردن امکانات در یک سیستم به منظور کنترل فرزندان یا دیگر افراد می‌تواند از طریق چندین روش انجام شود. یکی از این روش‌ها استفاده از نرم افزارهای کنترل والدین می‌باشد که این امکان را فراهم می‌سازند تا والدین بتوانند زمان و نوع دسترسی فرزندان به برنامه‌ها، بازی‌ها یا صفحات اجتماعی را مدیریت کنند. این امکان به والدین کمک می‌کند تا فعالیت‌های آنلاین فرزندان خود را نظارت کرده و از آنان در برابر محتوای نامناسب و مخاطرات اینترنتی محافظت کنند.

امروزه روش‌های متعددی برای کنترل دسترسی به برنامه، بازی و سایت‌های اینترنتی وجود دارد که هریک، بسته به سناریوی مخصوص خود کاربردی هستند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، ابزاری را برای شما آماده کرده‌ایم که به کمک آن می‌توانید دسترسی به برنامه، بازی و سایت‌های اینترنتی را در سیستم خود مدیریت کنید. این نرم افزار به شما امانی خواهد داد که بتوانید با تعریف یک لیست از برنامه‌ها، بازی‌ها، وب‌سایت‌های اینترنتی و …، امکان دسترسی به آن‌ها را مثلا در ساعات مشخصی از روز محدود کنید تا برای مثال کارکنان، فرزندان و … بتوانند از زمان خود به شکل مفیدتری استفاده کنند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Cisdem AppCrypt را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Cisdem AppCrypt :

– امکان قفل کردن اپلیکیشن‌ها (شامل بازی یا برنامه‌ها) با پسورد

– جلوگیری از امکان حواس‌پرتی کارکنان، فرزندان یا … در حین مطالعه یا کار

– جلوگیری از دسترسی به وب‌سایت‌های اینترنتی پرریسک در انواع مرورگرهای اینترنتی شامل کروم، فایرفاکس، اج و …

– امکان تنظیمات زمان‌بندی شده متناسب با سناریوهای مشخص

– امکان ثبت لاگ به ازای تلاش‌های ناموفق کاربران برای دسترسی به برنامه‌های ممنوعه

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Cisdem AppCrypt.cover1  300x219 - دانلود Cisdem AppCrypt 3.3.0 - بستن امکان دسترسی به برنامه، بازی و سایت‌های اینترنتی در سیستم Cisdem AppCrypt.cover2  251x300 - دانلود Cisdem AppCrypt 3.3.0 - بستن امکان دسترسی به برنامه، بازی و سایت‌های اینترنتی در سیستم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 45.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR