دانلود بازی Shadow Fight 3 1.34.1 – نبرد سایه 3 برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Shadow Fight 3 1.10.0 - نبرد سایه 3 برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Shadow Fight 3 برای اندروید

| بازی نبرد سایه 3 برای اندروید + نسخه بی نهایت مود شده |

 

Shadow Fight 3 1.34.1 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های نقش‌آفرینی از استودیوی بازی سازی NEKKI است. سرانجام پس از مدت‌ها انتظار، نسخه نهایی بازی محبوب و مهیج نبرد سایه نیز منتشر شد! نبرد سایه (Shadow Fight)، یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موجود در مارکت‌های اندروید و iOS است که با جذف میلیون‌ها هوادار از سراسر جهان، توانسته به یکی از موفق‌ترین بازی‌های اندرویدی در طی چند سال اخیر تبدیل گردد. سازندگان این بازی، پس از چند سال از عرضه نسخه اول و دوم نبرد سایه، نسخه کاملا جدیدی را برای علاقه‌مندان آن ارائه کرده‌اند. بازی نبرد سایه، مخصوص به گیمرهایی است که علاقه‌مند به مبارزه با سلاح‌های سرد نظیر خنجر، شمشیر و … هستند. دورانی از تغییرات در راه است؛ این برهه زمانی، درست همان وقتی است که شما بر دنیای این بازی قدم می‌گذارید!

در جهان اسرارآمیز این بازی، رزمندگان مختلفی حضور دارند که هریک با سال‌ها تمرین، مهارت‌های رزمی را به خوبی فرا گرفته‌اند. از این رو شما هم برای پیروزی در مبارزات، می‌بایست مهارت‌های خاص خود به نمایش بگذارید. در داستان بازی نبرد سایه 3، شما به عنوان یک قهرمان گمنام نقش‌آفرینی می‌کنید. گمنام بدین معناست که هنوز هیچ سرنوشتی برای آن تعیین نشده و این شما هستید که داستان آن را با حرکات رزمی خود خواهید نوشت! دنیای عظیم این بازی، ماجراجویی‌های بسیار زیادی را در خود دارد که فرصت تجربه آن را به همه شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم! هم اکنون می توانید بازی Shadow Fight 3 به همراه نسخه پول یی نهایت را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Shadow Fight 3 :

– دارا بودن انیمیشن‌های خیره‌کننده و گیم‌پلی مبتنی بر فیزیک

– مکانیزم زیبای مبارزات سایه

– دارا بودن انواع مختلفی از سلاح‌های سرد برای استفاده در مبارزات

– دارا بودن المان‌های گرافیکی خیره‌کننده

– امکان طراحی کاراکتر شخصی

– قابلیت یادگیری انواع حرکات رزمی

– دارا بودن سبک‌های مختلف مبارزه

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Shadow Fight 31 150x84 - دانلود بازی Shadow Fight 3 1.34.1 - نبرد سایه 3 برای اندروید + نسخه بی نهایت Shadow Fight 32 150x84 - دانلود بازی Shadow Fight 3 1.34.1 - نبرد سایه 3 برای اندروید + نسخه بی نهایت Shadow Fight 33 150x84 - دانلود بازی Shadow Fight 3 1.34.1 - نبرد سایه 3 برای اندروید + نسخه بی نهایت Shadow Fight 34 150x84 - دانلود بازی Shadow Fight 3 1.34.1 - نبرد سایه 3 برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


Mod features:

1. Damage multiplier (Shared. Sorry, can’t fix at the moment)
2. Dumb enemy (Enemy do nothing)

DO NOT USE MOD IN RAID BOSS. YOU WILL GET BANNED!

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 177 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR