دانلود شبکه اجتماعی باهم 9.1.2 – محیطی شاد، سالم و وطنی برای اندروید

دانلود شبکه اجتماعی باهم 9.1.2 - محیطی شاد، سالم و وطنی برای اندروید

 

دانلود شبکه اجتماعی باهم برای اندروید

| محیطی شاد، سالم و وطنی برای اندروید |

 

شبکه اجتماعی باهم 9.1.2 نام یک نرم افزار بومی و داخلی، به عنوان جایگزین سایر شبکه‌های غیر ایرانی برای گوشی و تبلت‌های اندرویدی است. امروزه، شبکه اینترنت و فناوری ارتباطات به عنوان عضو جدانشدنی زندگی انسان به شمار می‌روند. با توجه به این نیاز، شبکه‌های اجتماعی مختلفی توسعه و عرضه شده‌اند که هریک دارای نقاط قوت و ضعف مخصوص به خود هستند. در این میان، امنیت مفهومی است که از جهات مختلف به عنوان یک معیار مهم در زمینه انتخاب شبکه اجتماعی مناسب به شمار می‌رود. اگر شما نیز از دوست‌داران فعالیت در شبکه‌های اجتماعی هستید، شاید بهتر باشد از یک سرویس کاملا بومی و داخلی استفاده کنید. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برایتان در نظر گرفته‌ایم، شبکه اجتماعی باهم نام دارد که به عنوان یک رقیب مهم برای شبکه‌های غیرایرانی به شمار می‌رود.

شبکه اجتماعی باهم، به عنوان یک برنامه کاملا بومی است که به تازگی در بازار اپلیکیشن‌های اندروید قدم گذاشته و در همین مدت زمان کوتاه، مخاطبین بسیاری را به خود جذب کرده است. با استفاده از شبکه اجتماعی باهم، کاربران می‌توانند با یکدیگر به چت و گفتگوی خصوصی پرداخته و همانند تلگرام، اقدام به ایجاد گروه و یا کانال کنند. این برنامه، با دارا بودن رابط کاربری کاملا فارسی و منظم، بخش‌های مختلف را از یکدیگر جدا ساخته تا کاربران بتوانند به سادگی طرز کار با آن را یاد گرفته و به طور روزمره در این شبکه اجتماعی فعالیت داشته باشند. هم اکنون می توانید شبکه اجتماعی باهم برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های شبکه اجتماعی باهم :

– دارا بودن بیش از 10 هزار کانال مختلف

– امکان عضو شدن در گروه‌های مختلف و گفتگوی همزمان با هزاران کاربر دیگر

– امکان به اشتراک‌گذاری عکس، متن و فیلم با سایر کاربران

– پشتیبانی از قابلیت هشتگ و به اشتراک‌گذاری پست‌ها با این امکان

– قابلیت ایجاد و مدیریت کانال

– قابلیت گفتگوی خصوصی و گروهی با دوستان

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Baham1 84x150 - دانلود شبکه اجتماعی باهم 9.1.2 - محیطی شاد، سالم و وطنی برای اندروید Baham2 84x150 - دانلود شبکه اجتماعی باهم 9.1.2 - محیطی شاد، سالم و وطنی برای اندروید Baham3 84x150 - دانلود شبکه اجتماعی باهم 9.1.2 - محیطی شاد، سالم و وطنی برای اندروید Baham4 84x150 - دانلود شبکه اجتماعی باهم 9.1.2 - محیطی شاد، سالم و وطنی برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 9.92 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR