دانلود بازی Car Eats Car 3 – Racing Game 3.1 b582 – بازی خوردن ماشین ها 3 برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Car Eats Car 3 - Racing Game 1.0.87 - بازی خوردن ماشین ها 3 برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Car Eats Car 3 برای اندروید

| بازی خوردن ماشین ها 3 برای اندروید + نسخه بی نهایت |

| آنلاین + آفلاین |

 

Car Eats Car 3 – Racing Game 3.1 b582 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اکشن و استراتژیک از استودیوی بازی سازی SMOKOKO GAMES است. خیابانی را تصور کنید که در آن، اتومبیل‌ها به جای سبقت گرفتن از همدیگر، حاضرند همدیگر را بخورند! مسابقات اتومبیل‌رانی، همواره یکی از بازی‌های پرهیجان و جذاب در میان عناوین بازی‌های رایانه‌ای بوده است. این بار نیز فرصتی برایتان مهیا شده تا بتوانید با انتخاب اتومبیل مورد علاقه خود، مسیرهای مختلف را با آن رانندگی کنید. در این بازی اندرویدی، پلیر می‌تواند اتومبیل دلخواه خود را انتخاب کرده و سپس با دیگران به رقابت بپردازد.

در طول رقابت‌ها، باید این موضوع را به خاطر بسپارید که حریفان شما، برای پیروزی در رقابت‌ها حتی حاضرند شما را بخورند! با توجه به این سطح از خشونت در رقابت‌های این بازی اندرویدی، شما نیز این آزادی را در اختیار دارید که ضمن حمله بر رقبای خود، اتومبیل آنان را از کار بیندازید و خودتان را به کسب مقام نخست نزدیک‌تر کنید. هم اکنون می توانید بازی Car Eats Car 3 – Racing Game را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Car Eats Car 3 – Racing Game :

– دارا بودن مجموعه‌ای متنوع از انواع اتومبیل‌ها

– قابلیت ارتقا و بهبود ویژگی‌‌های ظاهری و فنی

– امکان استفاده از تجهیزات مختلف برای آسیب زدن به حریفان

– قابلیت رانندگی در مکان‌های منحصر به فرد از قبیل کوهستان، صحرا و …

– گیم‌پلی خلاقانه و کیفیت گرافیکی بسیار عالی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Car Eats Car 31 150x84 - دانلود بازی Car Eats Car 3 - Racing Game 3.1 b582 - بازی خوردن ماشین ها 3 برای اندروید + نسخه بی نهایت Car Eats Car 32 150x84 - دانلود بازی Car Eats Car 3 - Racing Game 3.1 b582 - بازی خوردن ماشین ها 3 برای اندروید + نسخه بی نهایت Car Eats Car 33 150x84 - دانلود بازی Car Eats Car 3 - Racing Game 3.1 b582 - بازی خوردن ماشین ها 3 برای اندروید + نسخه بی نهایت Car Eats Car 34 150x84 - دانلود بازی Car Eats Car 3 - Racing Game 3.1 b582 - بازی خوردن ماشین ها 3 برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 110 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR