دانلود R-Wipe & Clean 20.0.2376 + Portable – نرم افزار پاک سازی فایل های اضافه از سیستم

دانلود R-Wipe & Clean 20.0 Build 2320 - نرم افزار پاک سازی فایل های اضافه از سیستم

 

دانلود R-Wipe & Clean

| نرم افزار پاک سازی فایل های اضافه از سیستم |

 

R-Wipe & Clean 20.0.2376 + Portable نام نرم افزار جدید و کاربردی به منظور پاک‌سازی فایل‌های زائد و بلا استفاده از سیستم‌ و همچنین بهبود امنیت و حریم خصوصی کاربران است. استفاده روزمره از سیستم‌های کامپیوتری، موجب ایجاد مجموعه‌ای از داده‌های موقت و فایل‌های بی‌استفاده می‌شود که به مرور زمان، حجم بزرگی از حافظه سیستم را به خود اختصاص می‌دهند. در صورتی که نظارتی بر این دسته از فایل‌ها نباشد، رفته رفته فضای هارد دیسک کاربر را به ظرفیت نهایی خود می‌رساند. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما آماده کرده‌ایم، قادر است اینگونه از فایل‌های موقت و زائد را در سیستم شناسایی کرده و نسبت به حذف آنان اقدام کند.

با بهره‌گیری از این برنامه، دیگر هیچ نیازی به جستجو و حذف دستی این دسته از فایل‌ها نیست. شما تنها با یک کلیک، می‌توانید بخش های مختلف حافظه سیستم را اسکن و فایل‌های زائد را از آن حذف کنید. به طور کلی، این برنامه می‌تواند ردپای 200 اپلیکیشن مختلف را در سیستم شناسایی کرده و داده‌های موقت و اضافی مربوط به آنان را به طور کامل حذف نماید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار R-Wipe & Clean را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار R-Wipe & Clean:

– امکان مشاهده نتایج اسکن و پاک‌سازی داده‌های بلا استفاده از سیستم

– قابلیت شناسایی فایل‌های موقت و اضافه

– توانایی پاک‌سازی ردپای کاربر در فعالیت‌های اینترنتی

– امکان پاک‌سازی فایل‌های موقت در ویندوز

– سازگاری با دیسک فرمت‌های NTFS و FAT32

– آزادسازی حجم قابل توجهی از فضای هارد دیسک

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید اما اجرا نکنید
– فایل Patch.exe (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را اجرا و بر روی Patch کلیک کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 26/29 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR