دانلود Evaer for Teams 1.0.7.85 – نرم افزار ضبط از مایکروسافت تیمز

دانلود Evaer for Teams 1.0.7.85 - نرم افزار ضبط از مایکروسافت تیمز

 

دانلود Evaer for Teams

| نرم افزار ضبط از مایکروسافت تیمز |

 

Evaer for Teams 1.0.7.85 نام یک ابزار جدید و خودکار برای ضبط کردن تصاویر از مایکروسافت تیمز (Microsoft Teams) است که به شما اجازه‌ی ثبت عکس، آرشیو کردن مکالمات تیمز، میتینگ‌ها و … را می‌دهد. این برنامه، به طور خاص جهت کار در کنار مایکروسافت تیمز طراحی شده است. اگر که از کاربران دائمی ابزار مایکروسافت تیمز برای انجام امورات دورکاری و همکاری بهتر با دیگر اعضای تیم خود هستید، این نرم افزار به شما امکانی می‌دهد که بتوانید انواع فعالیت ا، میتینگ‌های صوتی و تصویری، مکالمات شخصی یا گروهی را ضبط و در زمان‌های بعد هم به آن دسترسی داشته باشید.

همانطور که می‌دانید، مایکروسافت به طور تخصصی یک ابزار مشارکت سازمانی را تحت عنوان مایکروسافت تیمز به عنوان رقیبی جدی برای اسلک و سایر ابزارهای مشابه عرضه کرده و قرار است به زودی جایگزین سرویس کسب و کاری اسکایپ (Skype Business) شود. مایکروسات تیمز، یک اپلیکیشن ارتباط سازمانی است که برای انواع کسب و کارهای کوچک و بزرگ طراحی شده و حتی فریلنسرها، دانش‌آموزان و … هم می‌توانند از مزایای آن در امور روزمره آن نهایت استفاده را ببرند. در این مطلب، ابزاری برای شما آماده کرده‌ایم که می‌تواند مکالمات شما در مایکروسافت تیمز را در قالب فرمت‌های صوتی و تصویری ضبط کند تا بتوانید در زمان‌های بعدی هم به آن‌ها دسترسی داشته باشید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Evaer for Teams را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Evaer for Teams :

– امکان جستجو و کاوش در بین فایل‌ها و فولدرها در ویندوز

– توانایی تغییر نام گروهی فایل و فولدرها

– امکان فشرده‌سازی فایل‌ها و فولدرها

– مجهز بودن به امکان کاربردی برای مدیریت فایل در ویندوز

– جایگزین ساده و کم‌حجم برای ویندوز اکسپلورر

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Evaer for Teams.cover1  300x234 - دانلود Evaer for Teams 1.0.7.85 - نرم افزار ضبط از مایکروسافت تیمز Evaer for Teams.cover2  300x279 - دانلود Evaer for Teams 1.0.7.85 - نرم افزار ضبط از مایکروسافت تیمز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 8.50 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR