دانلود Animiz Animation Maker 2.5.4 x64 – نرم افزار ساخت انیمیشن‌های حرفه‌ای

دانلود Animiz Animation Maker 2.5.4 x64 - نرم افزار ساخت انیمیشن‌های حرفه‌ای

 

دانلود Animiz Animation Maker

| نرم افزار ساخت انیمیشن‌های حرفه‌ای |

 

Animiz Animation Maker 2.5.4 x64 نام یک نرم افزار جدید، مجهز و قدرتمند برای علاقه‌مندان به جوزه طراحی و ساخت انیمیشن‌های ویدیویی است. با رشد و پیشرفت تکنولوژی و سیستم‌های رایانه‌ای، در چند سال اخیر شاهد پیشرفت فوق‌العاده‌ای در عرصه تولید انیمیشن‌های گرافیکی بوده‌ایم. تنها کافی‌ست یک نمونه از انیمیشن‌های امروزی را در کنار کارتون‌ها و یا نخستین انیمیشن‌های تولید شده در چند دهه قبل قرار دهید تا در همان نگاه اول، تفاوت فوق‌العاده میان آن‌ها شما را حیرت‌زده کند. صنعت انیمیشن‌سازی و کاربرد گسترده آن در زمینه‌های کاری مختلف، سبب شده که روز به روز به علاقه‌مندان این حوزه افزوده شود؛ تا جایی که افراد غیرمتخصص نیز نسبت به ساخت انیمیشن‌های ویدیویی علاقه نشان داده و با ابزارهایی پیش پا افتاده، اقدام به تولید آثاری خیره‌کننده کرده‌اند.

نرم افزار جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود به خدمت شما کاربران عزیز ارائه می‌کنیم، یک ابزار فوق‌العاده در زمینه طراحی انیمیشن است که ساده‌ترین راهکار ممکن را برای ساخت ویدیوهای انیمیشنی در پیش روی شما قرار می‌دهد. تنها کافی‌ست که این برنامه را نصب کرده و سپس کاراکترهای از پیش طراحی شده را بر روی صفحه کشانده و یک جدول زمانی دلخواه را برای حرکت آنان تعریف کنید. به کمک این برنامه، شما می‌توانید خلاقیت واقعی خود را در زمینه طراحی انیمیشن به نمایش گذاشته و تمرکز اصلی خود را بر روی ایده‌ها و موضوعات جالب برای تولید انیمیشن بگذارید. هم اکنون می توانید نرم افزار Animiz Animation Maker را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Animiz Animation Maker :

– عدم نیاز به مهارت قبلی در زمینه طراحی گرافیک رایانه‌ای

– امکان استفاده از کاراکترهای از پیش آماده شده برای ساخت ایده‌ها

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Animiz Animation Maker.cover1  300x209 - دانلود Animiz Animation Maker 2.5.4 x64 - نرم افزار ساخت انیمیشن‌های حرفه‌ای

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 171 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR