دانلود کتاب آموزش برنامه نویسی اندروید به زبان کاتلین

دانلود کتاب آموزش برنامه نویسی اندروید به زبان کاتلین

 

دانلود آموزش برنامه نویسی اندروید

| آموزش جامع برنامه نویسی اندروید به زبان کاتلین |

 

کتاب آموزش برنامه نویسی اندروید به زبان کاتلین نام کتاب الکترونیکی جدیدی است که در این مطلب از سایت یاس دانلود تصمیم داریم آن را خدمت شما بازدیدکنندگان محترم ارائه کنیم. این روزها در تب و تاب داغ بازار توسعه و برنامه‌نویسی اندروید، همه جا نام کاتلین (Kotlin) به چشم می‌خورد. در طول تاریخ سیستم عامل اندروید، همواره راهکارهای مختلفی برای توسعه برنامه‌ها مطرح بوده که در آخر کاربران را به سمت یادگیری زبان جاوا سوق می‌داد. در چند ماه گذشته، کمپانی گوگل سرانجام به طور رسمی از پشتیبانی اندروید استودیو از زبان برنامه‌نویسی کاتلین پرده‌برداری کرد. این خبر خوشحال‌کننده، باعث شد بسیاری از توسعه‌دهندگان برای یادگیری مهارت برنامه‌نویسی اندروید با این زبان علاقه نشان دهند.

در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک کتاب الکترونیکی جدید و جامع را برای شما بازدیدکنندگان عزیز در نظر گرفته‌ایم که مهارت یادگیری برنامه‌نویسی به زبان کاتلین را با مثال‌هایی متعدد و کاربردی به شما آموزش خواهد داد. کاتلین ذاتاً زبانی کامپایل شده است که سریعتر از دیگر زبان ها عمل می کند و در نتیجه برنامه های بهتر و قوی تری می توان با استفاده از آن تولید کرد. همین موضوع، سبب شده که بسیاری از توسعه‌دهندگان جدید و یا حتی قدیمی و کاربلد نیز به یادگیری این زبان برنامه‌نویسی جدید علاقه نشان داده و برای یادگیری آن وقت صرف کنند. اگر شما نیز می‌خواهید مهارت خود را در زمینه برنامه‌نویسی به زبان کاتلین ارتقا دهید، پیشنهاد ما این است که کتاب الکترونیکی آموزش برنامه نویسی اندروید به زبان کاتلین را به هیچ وجه از دست ندهید. پیشنهاد میکنیم کتاب آموزش برنامه‌نویسی اندروید به زبان کاتلین را به صورت رایگان از ادامه ی مطلب دریافت کرده تا با این مهارت آشنایی بیشتری پیدا کنید.

 

نام کتاب: Learning Kotlin by Building Android Applications: Explore the Fundamentals of Kotlin by Building Real-World Android Application
تعداد صفحات: 316
فرمت: کتاب PDF
زبان: انگلیسی

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : PDF
  • حجم : 18.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR