دانلود Remove Drive 3.4.0 – جداسازی ایمن حافظه‌های فلش، هارد اکسترنال و … از ویندوز

دانلود Remove Drive 3.4.0 - جداسازی ایمن حافظه‌های فلش، هارد اکسترنال و ... از ویندوز

 

دانلود Remove Drive

| جداسازی ایمن حافظه‌های فلش، هارد اکسترنال و … از ویندوز |

 

Remove Drive 3.4.0 نام یک ابزار جدید، کم‌حجم و ساده است که به کمک آن می‌توانید حافظه‌های جداشدنی (مثل فلش، هارد اکسترنال و …) را از سیستم به شکلی ایمن جدا کنید. همانطور که می‌دانید، این روزها حافظه‌های قابل حمل کاربرد بسیار بیشتری به نسبت قبل پیدا کرده‌اند؛ زیرا که به کمک این حافظه‌ها کاربر می‌تواند با سهولت بیشتری اطلاعات خود را بین سیستم‌های مختلف جابه‌جا کند. مشکل احتمالی که بسیاری ممکن است با آن مواجه شوند، خرابی این گونه حافظه‌ها بر اثر جداسازی ناگهانی آن‌هاست. اگر که به دنبال راهی برای جلوگیری از آسیب سخت افزاری هارد دیسک اکسترنال یا فلش درایو خود هستید، ما برایتان ابزاری آماده کرده‌ایم که امکان جداسازی ایمن حافظه‌های اکسترنال را برای شما فراهم می‌کند.

برخلاف ابزارهای مشابه، این نرم افزار به صورت قابل حمل توسعه یافته و شما می‌توانید بدون نیاز به نصب، این نرم افزار را مستقیما بر روی سیستم خود اجرا کنید. این برنامه قادر است کلیه دیوایس‌های ذخیره‌سازی متصل به سیستم را شناسایی کرده و تنها با یک کلیک، عمل جداسازی ایمن را انجام دهید. این نرم افزار به شما کمک خواهد کرد که بتوانید بدون آسیب رسیدن به حافظه ذخیره‌سازی فلش یا هارد اکسترنال، در ابتدا حافظه مورد نظر را از سیستم جدا کرده و سپس به صورت سخت افزاری برای انجام این کار اقدام کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Remove Drive را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Remove Drive.cover1  300x157 - دانلود Remove Drive 3.4.0 - جداسازی ایمن حافظه‌های فلش، هارد اکسترنال و ... از ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 100 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR