دانلود Gammadyne Clyton 32.0 – ایمیل کلاینت قوی با امکان فیلتر اسپم‌ها

دانلود Gammadyne Clyton 32.0 - ایمیل کلاینت قوی با امکان فیلتر اسپم‌ها

 

دانلود Gammadyne Clyton

| ایمیل کلاینت قوی با امکان فیلتر اسپم‌ها |

 

Gammadyne Clyton 32.0 نام یک ایمیل کلاینت جدید، کاربردی و مفید با امکانات پیشرفته است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید ایمیل‌های اسپم را فیلتر کرده و تا 80% آن‌ها را برای همیشه مسدود کنید. این ابزار یکی از بهترین راهکارها برای مدیریت حساب‌های ایمیل در ویندوز است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید امنیت حساب خود را بالا ببرید و با فیلترینگ قوی که دارد، جلوی دریافت هرزنامه (اسپم) را بگیرید. اگر که شما هم هر روزه ده‌ها ایمیل تبلیغاتی یا اسپم دریافت می‌کنید و به دنبال راه چاره‌ای برای مسدودسازی آن هستید، ما توصیه می‌کنیم فرصت استفاده از این ابزار قوی را از دست ندهید.

این نرم افزار مجهز به یک اسپم فیلتر بسیار قوی است که می‌توانید آن را بر اساس DNSهای بلک لیست کانفیگ کنید. با همین کانفیگ پیش‌فرض شما می‌توانید تا حجم قابل قبولی از ایمیل‌های اسپم را به کلی مسدود کرده و جلوی ورود آن‌ها به صندوق دریافت را بگیرید. این نرم افزار مجهز به یک رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند است که از طریق همین محیط به سادگی می‌توانید حساب ایمیل خود را مدیریت و از تجربه استفاده از این ابزار نهایت استفاده را داشته باشید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Gammadyne Clyton را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Gammadyne Clyton :

– قابلیت نصب و راه‌اندازی سریع و ساده

– امکان ساخت دفتر مخاطبین در ویندوز

– امکان ساخت ایمیل‌ به صورت گروهی

– امکان مدیریت حرفه‌ای انواع حساب‌های ایمیل از طریق پروتکل‌های POP3, IMAP4

– قابلیت دسته‌بندی ایمیل‌های دریافتی

– امکان جلوگیری از دریافت اسپم و فیلترین هرزنامه

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Gammadyne Clyton.cover1  300x213 - دانلود Gammadyne Clyton 32.0 - ایمیل کلاینت قوی با امکان فیلتر اسپم‌ها Gammadyne Clyton.cover2  300x265 - دانلود Gammadyne Clyton 32.0 - ایمیل کلاینت قوی با امکان فیلتر اسپم‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 39.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR