دانلود Towaga 1.0.1 – بازی اکشن توواگا برای اندروید + دیتا

دانلود Towaga 1.0.1 - بازی اکشن توواگا برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Towaga برای اندروید

| بازی اکشن توواگا برای اندروید + دیتا |

 

Towaga 1.0.1 نام یک بازی اندرویدی جدید، در سبک سری بازی‌های اکشن از استودیوی بازی سازی Sunnyside Games است که با قیمت 3 دلار در مارکت اندروید عرضه گردیده و در همین مدت زمان کم، توجه طیف وسیعی از گیمرها را به خود اختصاص داده است. در این بازی شما در معبدی افسانه‌ای با نام توواگا نقش‌آفرینی خواهید کرد، گیم پلی 2 بعدی این بازی با محیط گرافیکی جذاب و بسیار زیبا، از همان ابتدا هر کاربری را مجذوب خود می‌کند. در این بازی شما می‌بایست در برابر خطرات در زمانی مناسب واکنش نشان داده و تمرکز بالایی داشته باشید.

اسلحه‌ی شما شلیک‌هایی نورانی می‌کند و توسط آن می‌توانید موجودات اطراف خود را در معبد از بین ببرید. در این بازی شما با 5 جهان مختلف طرف هستید که می‌ـوانید در آنان مهارت‌های خود را به اثبات رسانده و داستان بازی را تکمیل کنید. از سایر امکانات این بازی می‌توان به جلوه‌های گرافیکی زیبا و صداپردازی بسیار عالی اشاره کرد. هم اکنون می توانید بازی Towaga را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Towaga1 150x84 - دانلود Towaga 1.0.1 - بازی اکشن توواگا برای اندروید + دیتا Towaga2 150x84 - دانلود Towaga 1.0.1 - بازی اکشن توواگا برای اندروید + دیتا Towaga3 150x84 - دانلود Towaga 1.0.1 - بازی اکشن توواگا برای اندروید + دیتا Towaga4 150x84 - دانلود Towaga 1.0.1 - بازی اکشن توواگا برای اندروید + دیتا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/Obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر Obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به Obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 52 + 177 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR