دانلود Supermium 122.0.6261.85 x86/x64 – نسخه بروز شده گوگل کروم مخصوص سیستم‌های قدیمی‌تر

دانلود Supermium 122.0.6261.85 x86/x64 - نسخه بروز شده گوگل کروم مخصوص سیستم‌های قدیمی‌تر

 

دانلود Supermium

| نسخه بروز شده گوگل کروم مخصوص سیستم‌های قدیمی‌تر |

 

Supermium 122.0.6261.85 x86/x64 نام یک نسخه جدید، بروز شده و با آخرین آپدیت‌‌های رسمی گوگل کروم (Google Chrome) مخصوص سیستم‌های قدیمی است که می‌توانید بدون هیچ محدودیتی، از کلیه امکانات جدید این مرورگر در سیستم خود بهره ببرید. همانطور که می‌دانیم، رفته رفته با گذر زمان، ساپورت نسخه‌های جدید نرم افزارها از سیستم‌عامل‌های قدیمی حذف می‌شود. به عنوان مثال، در حال حاضر کاربران ویندوز اکس پی (Windows XP) امکان نصب آخرین نسخه مرورگر گوگل کروم را ندارند؛ این بدان معناست که اگر سیستم شما امکان ارتقا به نسخه‌های جدیدتر ویندوز را نداشته باشد، تجربه وبگردی در ویندوز برایتان محدودتر از حالت نرمال خواهد بود.

با توجه به این وجود این مشکل، گروهی از توسعه‌دهندگان یک نرم افزار جایگزین را برای مرورگر گوگل کروم برای سیستم‌های قدیمی توسعه داده‌اند که به صورت رایگان و متن‌باز انتشار یافته است. این نرم افزار که سوپرمیوم نام دارد، جایگزینی برای مرورگر گوگل کروم است که از Windows XP, Vista, 7, 8 و … ساپورت کامل دارد و شما می‌توانید با نصب کردن این مرورگر بر روی سیستم‌های قدیمی خود می‌توانید از کلیه امکانات جدید این مرورگرها در سیستم قدیمی خود درست به مانند مرورگر رسمی گوگل کروم بهره ببرید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Supermium را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Supermium :

– امکان بهره‌مندی از کلیه امکانات جدید مرورگر گوگل کروم در سیستم‌های قدیمی

– پشتیبانی از Windows XP, Vista, 7, 8, 8.1, 10, 11

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Supermium.cover1  300x222 - دانلود Supermium 122.0.6261.85 x86/x64 - نسخه بروز شده گوگل کروم مخصوص سیستم‌های قدیمی‌تر Supermium.cover2  300x193 - دانلود Supermium 122.0.6261.85 x86/x64 - نسخه بروز شده گوگل کروم مخصوص سیستم‌های قدیمی‌تر

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 99/109 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR