دانلود CyberLink PowerDirector Ultimate 2024 22.1.1.2601.0 x64 + Portable – نرم افزار تدوین حرفه ای فیلم

دانلود CyberLink PowerDirector Ultimate 19.1.2521.0 - نرم افزار تدوین حرفه ای فیلم

 

دانلود CyberLink PowerDirector Ultimate

| نرم افزار تدوین حرفه ای فیلم |

 

CyberLink PowerDirector Ultimate 2024 22.1.1.2601.0 x64 + Portable آیا علاقه دارید که بدون حتی 1 دقیقه آموزش ، به یک تدوین گر حرفه ای تبدیل شوید ؟ شاید به نظر غیر ممکن بیاید ، اما وقتی در رابطه با نرم افزار تدوین حرفه ای صحبت می کنیم ، غیر ممکن وجود ندارد . برنامه CyberLink PowerDirector در واقع یک نرم افزار قدرتمند با کاربری ساده است که برای ساخت و ویرایش ویدیوهای خانگی طراحی شده است . اما در عین حال که ساده و کاربر پسند می باشد ، با رقبای دیگر خود ، نظیر Corel Video Studio و Adobe Preimier به سادگی رقابت می کند . نرم افزار CyberLink PowerDirector ویژگی های مثبت و بارز بسیاری دارد که از آن جمله م یتوان به وجود بیش از 100 افکت در قسمت های مختلف برنامه ، و همچنین بیش از 300 افکت رایگان ، سرعتی فوق العاده بالا را در ذخیره سازی و رندر کردن ، پشتیبانی از فرمت های روز ، سازگاری کامل با کارت های گرافیک شرکت شناخته شده ی  NVIDIA  و … اشاره کرد .

جالب است بدانید که نرم افزار CyberLink PowerDirector با تجزیه و تحلیل دقیق و حرفه ای صحنه های ویدیو نسبت شناسایی چهره ها ، زوم ، حرکت و عیب های تصویر اقدام می کند و در ادامه می تواند اصلاح لرزش ، نور و صدا را در دستور کار خود قرار دهد .پس می تواند خیالتان راحت باشد که برای انجام یک پروژه ی حرفه ای تدوین فیلم ، چیزی کم ندارید . نرم افزار CyberLink PowerDirector در کشور های اروپایی و امریکایی هم طرفداران بسیاری دارد ، به طوری که قیمت این نرم افزار در کشور امریکا ، حدود 80 دلار می باشد که در بین نرم افزار های مشابه از حد متوسط کمی بالاتر است و این نشان از ارزش بالای این نرم افزار دارد . پس ما هم این برنامه ی حرفه ای را به شما یاس دانلود های عزیز پیشنهاد میکنیم .

 

 

 

ویژگی های نرم افزار CyberLink PowerDirector :

–   قابلیت برقراری ارتباط میان نرم افزار و انواع دوربین های فیلم برداری
–   وجود افکت های متنوع و بسیار زیبا در برنامه
–   امکان ساخت منو برای دی وی دی ها
–   محیط ساده و کاربر پسند
–   پشتیبانی از صدای دالبی دیجیتال
–   سرعت بسیار بالا در پردازش
–   امکان ساخت اسلاید شو هایی حرفه ای
–   قابلیت دانلود نمودن افکت های جدید
و …

 

 



مهرگان آی‌تی


System Requirements:

– Microsoft Windows 10, 8/8.1, 7 (64 bit OS only)
– Intel Core™ i-series or AMD Phenom® II and above
– Standard Video: 128 MB VGA VRAM or higher
– 360-video: DirectX 11 compatible
– 4GB memory required (6GB or above recommended)
– 7GB hard disk space
– Burning drive is required for disc burning purpose
– Windows compatible sound card is required
– 1024 x 768, 16-bit color or above

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 359/752 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR