دانلود FocusOn Renamer 1.5 – ابزار تغییر نام گروهی فایل‌ها

دانلود FocusOn Renamer 1.5 - ابزار تغییر نام گروهی فایل‌ها

 

دانلود FocusOn Renamer

| ابزار تغییر نام گروهی فایل‌ها |

 

FocusOn Renamer 1.5 نام یک ابزار جدید و کاربردی برای تغییر نام گروهی فایل‌ها به طور همزمان است که به شما اجازه می‌دهد تا ضمن تعریف یک الگوی مشخص، تمام فایل‌های مورد نظر خود را تنها با یک کلیک تغییر نام دهید. اگر که شما هم قصد تغییر نام گروهی موزیک‌ها، تصاویر دیجیتالی، فیلم‌ها، داکیومنت‌ها و … را در کامپیوتر دارید، استفاده از یک ابزار تغییر نام مخصوص برایتان توصیه می‌شود. این دسته ابزارها به شما قابلیتی می‌دهند که بتوانید بدون اتلاف زمان، تنها با یک کلیک فایل‌های خود را تغییر نام دهید و این کار را بدون خطا و با دقت بالا انجام دهید.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، ابزاری است که می‌توانید با اجرای آن و Drag & Drop کردن فایل یا فولدرها در محیط کاربری آن، سریعا فایل‌های خود را فراخوانی کرده و به سرعت الگوی دلخواه خود را برای تغییر نام وارد کرده و سپس با یک کلیک، تمام فایل‌های فراخوانی شده را تغییر نام دهید. این اپلیکیشن، قادر است با دقت و سرعت بسیار مناسب، فایل‌های شما را برایتان تغییر نام دهد تا از دیگر ابزارهای مشابه بی‌نیاز شوید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار FocusOn Renamer را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار FocusOn Renamer :

– امکان تغییر نام آسان فایل‌ها به صورت گروهی

– رایگان و سریع

– امکان فراخوانی فایل‌ها با Drag & Drop

– امکان تغییر کوچکی و بزرگی حروف

– قابلیت Find & Replace کردن عبارات در اسامی فایل‌ها

– امکان اجرا و دسترسی سریع به برنامه از طریق منوی راست کلیک

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

FocusOn Renamer.cover1  300x260 - دانلود FocusOn Renamer 1.5 - ابزار تغییر نام گروهی فایل‌ها FocusOn Renamer.cover2  300x262 - دانلود FocusOn Renamer 1.5 - ابزار تغییر نام گروهی فایل‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 500 کیلوبایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR