دانلود بازی Sonic Mania Plus برای PC

دانلود بازی Sonic Mania Plus برای PC

 

دانلود بازی Sonic Mania Plus برای کامپیوتر

| بازی سونیک مانیا پلاس |

| نسخه VOKSI |

| نسخه کم‌حجم Sonic Mania Plus – v1.05.0713 + Encore DLC (FitGirl) اضافه شد… |

 

Sonic Mania Plus بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن و کلاسیک می باشد که در سال 2018 توسط SEGA ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. اگر از گیمرهای قدیمی بازی‌های ویدیویی باشید، احتمالا به خوبی با شخصیت سونیک (Sonic) آشنایی دارید! سونیک، در واقع خارپشتی آبی‌رنگ است که با برای اولین بار توسط کمپانی بازی‌سازی سگا (SEGA) به علاقه‌مندان سری بازی‌های ویدیویی معرفی شد. سگا، در آن سال‌‌ها توانست میلیون‌ها نسخه از نگارش اولیه بازی سونیک را به فروش رسانده و بدین طریق سود کلانی را به دست آورد. بیش از دو دهه از آن تاریخ می‌گذرد و این بار، کمپانی سگا با ارائه نسخه‌ای کاملا کلاسیک از این بازی، به استقبال کنسول‌های مدرن و جدید آمده‌اند!

در طول این سال‌ها، نسخه‌های مختلفی از سونیک منتشر شده که هریک از آنان با تغییر در حال و هوای پیشین، سعی در مدرن‌سازی فضای بازی داشته‌اند. ولی این بار کمپانی سگا تصمیم گرفته نسخه‌ای کاملا مشابه با ورژن اولیه بازی را به صورت سازگار با کنسول‌های جدیدی همچون پلی‌استیشن، نینتندو و کامپیوتر منتشر کند. بازی سونیک مانیا پلاس، تجربه‌ای جذاب و مهیج در دنیای سونیک (خارپشت) در نمای 2 بعدی و کلاسیک است که می‌توان آن را به عنوان یک نوستالوژی پرهیجان برای دوست‌داران این بازی به شمار آورد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Sonic Mania Plus را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Sonic Mania Plus2 300x170 - دانلود بازی Sonic Mania Plus برای PC Sonic Mania Plus3 300x170 - دانلود بازی Sonic Mania Plus برای PC

 

Sonic Mania Plus4 300x170 - دانلود بازی Sonic Mania Plus برای PC Sonic Mania Plus1 300x170 - دانلود بازی Sonic Mania Plus برای PC

 

تریلر بازی Sonic Mania Plus :

 

 



مهرگان آی‌تی


FitGirl Repack Features:

Based On V1.05.0713 Steam Release: 395 MB
Sonic.Mania.V1.05.0713.Crack.Only-Voksi (134 MB) Applied Over
Encore DLC Is Included And Activated
100% Lossless & MD5 Perfect: All Files Are Identical To Originals After Installation
NOTHING Ripped, NOTHING Re-Encoded
Significantly Smaller Archive Size (Compressed From Cumulative 529 To 255 MB)
Installation Takes A Few Seconds
After-Install Integrity Check So You Could Make Sure That Everything Installed Properly
HDD Space After Installation: 334 MB
Language Can Be Changed In Game Settings

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 / 8 / 10
Processor: Core 2 Duo
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DirectX 9.0c Compliant Video Card 256MB
DirectX: Version 9.0c
Storage: 400 MB Available Space
Sound Card: DirectX 9.0c Compatible

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 404 + 267 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR