دانلود بازی The Office Quest 3.00140 – معمای اداره برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

دانلود بازی The Office Quest 3.00140 - معمای اداره برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی The Office Quest برای اندروید

| بازی معمای اداره برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت |

 

The Office Quest 3.00140 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های ماجرایی از استودیوی بازی سازی 11Sheep است. بازی معمای اداره، یک ماجراجویی جدید و سرگرم‌کننده برای افرادی است که دیگر ماندن در اداره را نمی‌توانند تحمل کنند! برای خلاف گذشته، این روزها بسیاری از مشاغل افراد به کارهای بی‌تحرک در ادارجات خلاصه می‌شود. علاوه بر این، عموما عدم علاقه به شغل انتخابی و وظایف روتین و تکراری از جمله عواملی هستند که آنان را هر روز بیشتر از روز قبل از شغلی که دارند کلافه می‌کند! در این بازی اندرویدی، قرار است که شما با یک ماجراجویی جدید و سرگرم‌کننده در چنین اداره‌ای دست و پنجه نرم کنید!

اگر فکر می‌کنید که کلافه هستید و نیاز به یک بازی سرگرم کننده و خنده‌دار دارید، پیشنهاد ما این است که معمای اداره را از دست ندهید! در این بازی شما وظیفه دارید که کاراکتر خود را از اداره فراری دهید. برای این کار، لازم است که رئیس خود را گول بزنید و با حل معماهای مختلف، هرچه سریع‌تر خودتان را از این روند روتین و خسته‌کننده فراری دهید! چندی پیش نسخه کامپیوتری بازی The Office Quest عرضه شد که این بار سازندگان آن با ارائه نسخه اندرویدی، فرصت تجربه آن را برای شما گیمرهای اندرویدی نیز فراهم آورده‌اند. هم اکنون می توانید بازی The Office Quest را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی The Office Quest :

– دارا بودن گیم‌پلی ساده و در عین حال سرگرم‌کننده

– امکان حل معماهای مختلف برای خروج از اداره

– حضور کاراکترهای خنده‌دار با شخصیت‌های منحصر به فرد

– صداپردازی بسیار عالی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

The Office Quest1 150x84 - دانلود بازی The Office Quest 3.00140 - معمای اداره برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت The Office Quest2 150x84 - دانلود بازی The Office Quest 3.00140 - معمای اداره برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت The Office Quest3 150x84 - دانلود بازی The Office Quest 3.00140 - معمای اداره برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت The Office Quest4 150x84 - دانلود بازی The Office Quest 3.00140 - معمای اداره برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/Obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر Obb‌ وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به Obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 29 + 125 + 29 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR