دانلود Flaming Pear Flexify 2.985 for Adobe Photoshop – پلاگین ساخت تصاویر خلاقانه برای فتوشاپ

دانلود Flaming Pear Flexify 2.985 for Adobe Photoshop - پلاگین ساخت تصاویر خلاقانه برای فتوشاپ

 

دانلود Flaming Pear Flexify for Adobe Photoshop

| پلاگین ساخت تصاویر خلاقانه برای فتوشاپ |

 

Flaming Pear Flexify 2.985 for Adobe Photoshop نام یک پلاگین جدید، کاربردی و حرفه‌ای برای نرم افزار ادوبی فتوشاپ (Adobe Photoshop) است که به گرافیست‌ها امکانی می‌دهد تا بتوانند تصاویری خلاقانه و جذاب را بسازند. با این برنامه، شما می‌توانید تصویر کودکان خود را به یک تصویر مکعبی‌شکل تبدیل کنید و یا اینکه نمونه‌ای اوریگامی از عکس‌ها بسازید. اگر که علاقه‌مند به ساخت عکس‌هایی خلاقانه و متفاوت هستید، این پلاگین کاربردی می‌تواند کلیه نیازهای شما در این زمینه را برطرف کند. به عنوان مثال، شما می‌توانید عکس خانه یا آپارتمان خود را به یک نمای کروی‌شکل در آینه تبدیل کنید و یا اینکه با استفاده از ده‌ها افکت موجود در این پلاگین، تصاویری خلاقانه با جلوه‌های خیره‌کننده بسازید. همچنین برای دانلود فتوشاپ می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید تصاویر خلاقانه و گاها عجیب و غریب گرافیست‌ها به چه شکل ساخته می‌شود. همانطور که می‌دانید، ادوبی فتوشاپ نرم افزاری بسیار محبوب و پرکاربرد در میان گرافیست‌ها برای ویرایش و دستکاری تصاویر است. این نرم افزار که به عنوان قدرتمندترین ابزار در این زمینه شناخته می‌شود، مجهز به امکاناتی خلاقانه و حرفه‌ای است که تقریبا برای هر نیازی، یک ابزار مخصوص دارد. حتی اگر که به دنبال روشی ساده‌تر برای رسیدن به نتیجه مورد نظر هستید، پلاگین‌ها می‌توانند شما را در این امر یاری کنند. با استفاده از پلاگین جدیدی که در اینجا خدمت شما عزیزان ارائه می‌کنیم، شما می‌توانید تصاویر پانورامای خود را خم کنید و یا اینکه هرگونه تصویر موجود را با جلوه‌ای جدید و خم و تا شده به نمایش درآورید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Flaming Pear Flexify for Adobe Photoshop را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Flaming Pear Flexify for Adobe Photoshop :

– قابلیت نصب ساده و سریع بر روی نسخه‌های مختلف ادوبی فتوشاپ

– امکان ساخت تصاویری با جلوه‌های بسیار زیبا و خلاقانه

– امکان اعمال کردن افکت مکعبی، کروی، اوریگامی به تصاویر پانوراما یا انواع دیگر عکس‌ها

– دارا بودن ده‌ها افکت و جلوه بصری مختلف برای اعمال کردن بر روی عکس‌ها

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Flaming Pear Flexify for Adobe Photoshop.cover1  300x234 - دانلود Flaming Pear Flexify 2.985 for Adobe Photoshop - پلاگین ساخت تصاویر خلاقانه برای فتوشاپ Flaming Pear Flexify for Adobe Photoshop.cover2  300x234 - دانلود Flaming Pear Flexify 2.985 for Adobe Photoshop - پلاگین ساخت تصاویر خلاقانه برای فتوشاپ

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 36.6 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR