دانلود PS Photo Editor 1.1.7 – نرم افزار ویرایش و رتوش تصاویر

دانلود PS Photo Editor 1.1.7 - نرم افزار ویرایش و رتوش تصاویر

 

دانلود PS Photo Editor

| نرم افزار ویرایش و رتوش تصاویر |

 

PS Photo Editor 1.1.7 نام یک نرم افزار جدید، کاربردی و مفید به منظور ویرایش و دستکاری تصاویر دیجیتالی است. همانطور که می‌دانیم، این روزها ما با تصاویر بسیار زیادی را در دنیای دیجیتال سر و کار داریم. با توجه به محبوبیت بالای تصاویر دیجیتالی و امکانات به‌اشتراک‌گذاری آن‌ها در فضای مجازی، ابزارهای متعددی هم برای ویرایش و رتوش عکس‌ها در دسترس قرار گرفته‌اند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، ابزاری را برای شما آماده کرده‌ایم که از طریق آن شما می‌توانید با سهولت بسیار تصاویر خود را ویرایش و دستکاری کنید. نرم افزار فوق یک ابزار قدرتمند و بسیار محبوب در زمینه ویرایش عکس است. این نرم افزار امکانات گسترده‌ای برای ویرایش تصاویر فراهم می‌کند که از جمله مهم‌ترین آن ها می‌توان به امکان تصحیح رنگ، تغییر اندازه، اعمال فیلترها و افکت‌ها، حذف اشیاء اضافی، اضافه کردن متن و … اشاره کرد.

طراحی این نرم افزار به گونه‌ای بوده که حتی کاربران مبتدی هم بتوانند به خوبی از امکانات آن بهره ببرند. این ابزار، یک راهکار مناسب برای ویرایش و دستکاری تصاویر دیجیتالی است. اگر که در زمینه‌ی ویرایش عکس تجربه‌ی کافی داشته باشید، احتمالا به خوب فتوشاپ (Photoshop) را به عنوان ابزار پیشرو در این زمینه می‌شناسید. این برنامه، یک نسخه‌ی کوچک و کاربردی از فتوشاپ در سیستم است که به شکلی سبک و ساده‌تر می‌توانید از امکانات موجود در آن نهایت استفاده را داشته باشید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار PS Photo Editor را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار PS Photo Editor :

– قابلیت اعمال فیلتر و افکت‌های مختلف بر روی عکس‌ها

– دارا بودن ده‌ها استیکر جذاب و زیبا برای قرار دادن بر روی عکس‌ها

– قابلیت افزودن قاب‌های جذاب و دیدنی بر روی تصویر

– قابلیت دستکاری میزان روشنایی، کنتراست و … در عکس‌ها

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

PS Photo Editor.cover1  300x169 - دانلود PS Photo Editor 1.1.7 - نرم افزار ویرایش و رتوش تصاویر PS Photo Editor.cover2  300x169 - دانلود PS Photo Editor 1.1.7 - نرم افزار ویرایش و رتوش تصاویر

 

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 250 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR