دانلود Motrix 1.6.11 – موتریکس؛ دانلود منیجر رایگان و متن‌باز برای ویندوز

دانلود Motrix 1.6.11 - موتریکس؛ دانلود منیجر رایگان و متن‌باز برای ویندوز

 

دانلود Motrix

| موتریکس؛ دانلود منیجر رایگان و متن‌باز برای ویندوز |

 

Motrix 1.6.11 موتریکس؛ نام یک ابزار کاربردی و قدرتمند در زمینه مدیریت دانلود فایل‌ها در ویندوز است که با دارا بودن امکاناتی کاربردی و ظاهری جذاب، توانسته به محبوبیتی قابل توجه در بین کاربران دست پیدا کند. برخلاف دیگر دانلود منیجرهای معروف، این نرم افزار به صورت متن‌باز توسعه یافته و کاربر به سادگی می‌تواند فایل‌های خود را با آن دانلود و ذخیره کند. موتریکس، یک دانلود منیجر ساخته شده بر مبنای الکترون به صورت متن‌باز می‌باشد که با پشتیبانی از HTTP. FTP, BitTorrent, Magnet عرضه شده و با دارا بودن امکاناتی کاربردی و مفید، می‌تواند به عنوان ابزار مدیریت دانلود پیش‌فرض شما در سیستم مورد استفاده قرار گیرد.

زمانی که قرار است ابزار دانلود منیجر را برای سیستم انتخاب کنید، ده‌ها گزینه مختلف پیش روی‌تان قرار می‌گیرد که شاید در انتخاب نهایی شما را سردرگم کند. اگر که از مشکلات کرک و یا فعال‌سازی دانلود منیجرها خسته شده و به دنبال یک ابزار کاملا رایگان و متن‌باز با امکانات جامع هستید، ما به شما موتریکس را معرفی می‌کنیم. این نرم افزار به شما اجازه می‌دهد که بتوانید هرگونه فایل را از HTTP/FTP و یا حتی تورنت (BitTorrent/Magnet) دریافت نمایید. با این برنامه شما می‌توانید فایل‌های خود تا 10 فایل را به طور همزمان دانلود کرده و از امکاناتی نظیر توقف، ادامه دانلود، زمان‌بندی و … در حین دریافت فایل‌ها بهره‌مند شوید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Motrix را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Motrix :

– امکان اجرا و مدیریت پردازش‌ها در ویندوز

– توانایی مانیتور کردن خروجی پردازش‌ها

– امکان مدیریت ریپازیتوری‌های گیت (Git)

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Motrix.cover1  300x225 - دانلود Motrix 1.6.11 - موتریکس؛ دانلود منیجر رایگان و متن‌باز برای ویندوز Motrix.cover2  300x225 - دانلود Motrix 1.6.11 - موتریکس؛ دانلود منیجر رایگان و متن‌باز برای ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 108 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR